پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19941
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۵ |
سرپرست اداره کل حمل ونقل جاده‌ای کرمانشاه مطرح کرد

تمدید ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان کرمانشاهی به صورت الکترونیکی

سرپرست اداره کل حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان به صورت الکترونیکی تمدید شد.
تمدید ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان کرمانشاهی به صورت الکترونیکی

سید شهرام کهریزی امروز در گفتگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، گفت: طی ۱۱ ماه سال‌جاری بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا بهمن ماه ۱۹ هزار و ۷۷۶ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه تمدید شده است.

کارت هوشمند به عنوان مدرک شناسایی محسوب می‌شود

وی با بیان اینکه کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود، گفت: کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد و درطی ۱۱ ماه سال‌جاری یک هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و یک هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

کهریزی تاکید کرد: به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره‌برداری‌ و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی کشور برای ۷۳۶ دستگاه ناوگان وانت باری نیز کارت هوشمند صادر شده است.

کهریزی ادامه داد: برای ۱۱۶ راننده وانت باری کارت هوشمند صادر و ۴۷۶ کارت هوشمند راننده وانت باری نیز طی این مدت تمدید شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است، گفت: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

کهریزی از شرکت‌های حمل و نقل کالا و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف رسیدگی شود.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.