پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19917
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۰۷ |
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد

اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس سه حوزه کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس سه حوزه کرمانشاه، گفت: این آمار اولیه است نیاز به تأیید شورای نگهبان و هیأت نظارت دارد.
اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس سه حوزه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، علی شعبانی بامداد امروز دوازدهم اسفندماه در جمع خبرنگاران با اعلام نتایج اولیه حوزه انتخابیه استان کرمانشاه، اظهار داشت: نتایج اولیه سه حوزه از ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه؛ مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رأی ماخوذه حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، گفت: رستگار یوسفی با کسب ۲۵ هزار و ۷۷۱ رأی، محمد‌رئوف قادری هشت هزار و ۷۲۵ رأی و نورالدین یوسفی با هفت هزار و۵۴ رأی بوده، که رستگار یوسفی با کسب۴۴.۶ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب این حوزه معرفی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب از ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی ماخوذه، فتح‌اله حسینی ۳۸ هزار و ۴۰۴ رأی، محمد‌رسول محنت‌فر ۲۶ هزار و ۲۷۵ رأی و پورمراد جانی دو هزار و ۶۳۳ رأی را کسب کردند، که فتح‌اله حسینی با کسب ۵۳ درصد آرا به عنوان منتخب این حوزه معرفی شده است.

شعبانی با اشاره به ۷۶ هزار و ۳۲۵ رای ماخوزه حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو، گفت: مجتبی بخشی‌پور با ۳۰ هزار و ۵۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۵۶ رأی و خلیل عسکری با سه هزار و ۱۸۵ رای کسب کردند که در این حوزه، مجتبی بخشی‌پور با کسب ۴۲ درصد آرا به‌عنوان منتخب حوزه اسلام‌آباد غرب و دالاهو معرفی شده است.

این مسئول تاکید کرد: این آمار به‌عنوان آمار اولیه اعلام شده و آمار منتخبین برای تأیید نهایی باید مورد تأیید شورای نگهبان و هیأت نظارتی قرار گیرد، ضمنا نامزدها دو روز فرصت دارند که اعتراض خود را به هیأت اجرایی اعلام کنند.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.