پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19847
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ |
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

هرگونه تصویربرادری از برگه رأی ممنوع است/ امنیت کامل برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: هرگونه تصویربرادری از برگه رأی ممنوع بوده و امنیت کامل برگزاری انتخابات فراهم شده است.
هرگونه تصویربرادری از برگه رأی ممنوع است/ امنیت کامل برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، علی شعبانی، اظهار داشت: ۲۹۴ داوطلب تأیید صلاحیت شده‌اند و تا ۷۲ ساعت قبل از برگزاری انتخابات ۹۵ شرکت کننده انصراف دادند.

وی از انصراف در حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی ۱۰ نفر؛ کرمانشاه ۳۴ نفر؛ قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب ۱۳ نفر؛ سنقروکلیایی پنج نفر؛ اسلام‌ آبادغرب و دالاهو ۲۵ نفر و کنگاور هشت نفر خبرداد و افزود: پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی ۱۱ نفر،کرمانشاه ۱۱ نفر، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب ۱۷ نفر، سنقروکلیایی ۲۶ نفر، اسلام‌ آبادغرب و دالاهو ۲۱ نفر و کنگاور ۲۲ نفر در رقابت هستند.

یک شعبه مخصوص اقلیت‌های مذهبی

شعبانی با اشاره به فعالیت ۳۲ هزار نفر عوامل اجرایی در یک هزار و ۶۷۰ شعبه أخذ رأی، گفت: یک شعبه از این تعداد مخصوص اقلیت‌های مذهبی«کلیمیان» داریم و در انتخابات ۱۱ اسفند ۶۵۱ شعبه از یک‌هزار و ۶۷۰ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

این مسئول با بیان اینکه در بخش شهری ۹۴۴ شعبه ثابت و ۳۶ سیار و در بخش روستایی ۷۳ شعبه ثابت و ۶۱۷ سیار داریم، گفت: زمان تبلیغات کاندیدا از هشت صبح امروز دهم اسفندماه پایان یافته و هرگونه تبلیغات ممنوع است.

۱۴ مدیر به مراجع قضایی معرفی شدند

شعبانی از معرفی ۱۴ مدیر به مراجعه قضایی، که از اموال دولتی در راستای تبلیغ برخی کاندیدا استفاده کرده بودند، خبر داد گفت: عزل هشت نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۲ معاون فرماندار، یک دبیرستاد انتخابات و پنج مدیر صورت گرفته و سه نفر از مجریان انتخابات نیز عزل و به مراجع قضایی هم معرفی شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان‌ کرمانشاه با اشاره به معرفی چهار کاندیدا به مراجع قضایی به دلیل تبلیغات غیرقانونی و زود هنگام گفت: ۱۷ نفر از نامزدها و ۲۱ مدیر نیز تذکر در این مرحله کتبی گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه شناسنامه، گواهینامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گذرنامه برای رأی‌گیری کافی است، گفت: داشتن کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی که در آن کدملی ثبت نشده، الزامی و هرگونه تصویربرداری از برگه رأی ممنوع است.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.