پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 19237
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ |
مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری کرمانشاه:

کارفرمایان کرمانشاه اتباع غیرمجاز را به کارگیری نکنند

مدیرکل امور اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: کارفرمایان از به کارگیری اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه خودداری کنند.
کارفرمایان کرمانشاه اتباع غیرمجاز را به کارگیری نکنند

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حمزه سلیمانی از اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه خبر داد و از کارفرمایان کرمانشاهی خواست با توجه به آمار بیکاری بالای استان از به‌کارگیری اتباع غیرمجاز افغانستانی در واحدهای تولیدی و خدماتی جداً خودداری کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور و سیاست‌های سازمان ملی مهاجرین به دفتر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه، گفت: طبق ابلاغیه وزارت کشور و سیاست‌های سازمان ملی مهاجرت به دفتر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه، اشتغال و به کارگیری اتباع غیر مجاز در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کرمانشاه ممنوع و غیرقانونی است و با کارفرمایانی که اقدام به کارگیری اتباع افغانستان را داشته باشند برخورد قانونی خواهد شد.

شمار زیادی از اتباع غیر مجاز در کرمانشاه دستگیر شدند

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز در استان، افزود: تاکنون با اجرای طرح‌های مختلفی شمار زیادی از اتباع غیرمجاز در سطح استان دستگیر و از کرمانشاه طرد شدند.

مجازات برای کارفرمایان خاطی تعیین شده است

سلیمانی تأکید کرد: ضمن معرفی کار فرمایانی که اتباع غیرمجاز را به خدمت گرفته‌اند به مراجع قانونی، برای کارفرماییان خاطی نیز در این طرح مجازات و جرم‌های سنگینی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

| منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.