پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19124
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ |
رمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد

دفاع از نظام با حضور در انتخابات/ ایران ما در اوج قدرت قرار دارد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان کرمانشاه، با بیان اینکه انتخابات تقابل جبهه حق و باطل تبدیل شده، گفت: شرکت در انتخابات دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
دفاع از نظام با حضور در انتخابات/ ایران ما در اوج قدرت قرار دارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: سردار بهمن ریحانی، امروز در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور که با حضور مسئولین استان در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام(ره) معجزه قرن بود و به ما عزت و خودباوری داد. امام خمینی (ره) اسلام را طور دیگری تفسیر کرد و با همین نگاه بود که به ما قدرت داد و توانسته‌ایم در طول این سالها همه چالش‌ها را به سلامت پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب فلسطین را مساله اول جهان اسلام می دانست و اعتقاد به تشکیل گروه های مقاومت در منطقه داشت، عنوان کرد: آمریکا بیشترین تسلیحات و بودجه نظامی را دارد، به گونه‌ای که سال گذشته ۸۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی داشت، اما می‌بینیم همین گروه های مقاومت در یمن آنها را زمین گیر کرده‌اند و این حاصل فرهنگ و ادبیاتی است که امام(ره) بنا نهاد.

ریحانی به بیان اینکه امروز در یک نبرد بزرگ قرار داریم، افزود: دشمن به دنبال این است که توجه ما را از مساله فلسطین دور و به مسائل امنیتی داخلی معطوف کند. اتفاقی هم که در کرمان افتاد براساس همین راهبرد دشمن بود.

وی افزود: آنها اعتقادشان این بود که ما به این اقدام آنها پاسخ نمی دهیم. به نوعی آنها به دنبال آزمایش ما بودند تا ببینند پاسخی خواهیم داد یا نه. اگر پاسخی نمی‌دادیم برآورد آنها این بود که قدرت بازدارندگی ما کم شده است، اما وقتی با قدرت به این اقدامشان پاسخ دادیم فهمیدند که نظام ما در اوج اقتدار قرار دارد و حساب کار دستشان آمد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان کرمانشاه به اهمیت جهادتببین هم اشاره کرد و گفت: ما مسئولین نمی‌توانیم ادعای انقلابی بودن و ولایت مداری داشته باشیم، اما دوران سیاه گذشته و رژیم طاغوت را نفی نکنیم. برخی به دنبال تطهیر دوران پهلوی هستند و در مقابل همه ما وظیفه داریم که هم دوران سیاه گذشته و هم دستاوردهای بی شمار انقلاب را به خوبی تبیین کنیم.

وی افزود: امروز جهادتبیین بر عهده همه مجاهدان است و باید به درستی به این موضوع بپردازیم تا دشمنان نتوانند دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال برده و دوران طاغوت را آنگونه که خودشان می خواهند، جلوه دهند.

مردم همواره پشتیبان نظام هستند
ریحانی به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند ماه پرداخت و افزود: این انتخابات به تقابل جبهه حق و شیاطین تبدیل شده است. اگرچه عده‌ای از مردم از گرانی، اوضاع اقتصادی، سوء مدیریت‌ها و… گلایه دارند، اما هیچگاه از نظام رو برنمی گردانند و همواره پشتیبان نظام هستند.

وی ادامه داد: ارزیابی دشمن این است که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت مردمی خود را از دست داده، لذا همه وظیفه داریم این موضوع را به مخاطبین خود بگوییم که شرکت در انتخابات، دفاع از نظام است و جامعه را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه آینده از آن مومنین و نظام ما است، گفت: ما چهار موهبت بزرگ داریم که ما را سربلند خواهد کرد. اولین موهبت رهبر بزرگی است که داریم، موهبت دوم مکتب بزرگ ما یعنی اسلام است، موهبت سوم ملت بزرگی است که ۴۴ سال مقابل همه توطئه های دشمنان ایستاده است و موهبت چهارم هم آرمان بزرگی است که داریم و بر این اساس آینده از آن ما است./ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.