پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19024
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ |
مسئول بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه:

مهمترین حوزه “جنگ ترکیبی، نرم و سخت” فضای رسانه است

مسئول بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه گفت: مهمترین حوزه "جنگ ترکیبی، نرم و سخت" فضای رسانه است.
مهمترین حوزه “جنگ ترکیبی، نرم و سخت” فضای رسانه است

کیوان دارابخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: وظیفه‌ ما در رسانه ساخت تصویر است، رسانه باید بتواند و توجه کند چگونه بر اساس ارزش‌های خودی برای خود و بیگانه تصویرسازی کند.

مسئول بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: رسانه می‌بایست آن جایی که باید استحکام سازی انجام دهد، تصویر مناسب با خود درست کند، آنجا که می‌خواهد عملیات روانی آفندی کند نیز تصویر مناسب برای آن بسازد. آنجا که می‌خواهد پدافند کند تصویر مناسب با این حوزه بسازد، پس این گونه تصویرسازی کار رسانه است.

کار تخصصی حوزه رسانه حائز اهمیت است

دارابخانی تأکید کرد: ما باید ملزومات جنگ ترکیبی را بشناسیم و متوجه باشیم که به چه چیزی نیاز داریم، باید پیش بینی و آسیب شناسی داشته و بر اساس آن مهندسی نوین انجام دهیم، این کار تخصصی حوزه رسانه‌ است و این مهندسی را مجدد باید حوزه تخصصی رسانه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید موضوع را از یک جایی شروع کرد سپس مطالبه‌گری، بعد نقشه رسانه‌ای نوین و مهندسی نوین را انجام داد و بر اساس آن موضوع را پیش برد.

این مسئول بیان کرد: ما می‌گوییم در جنگ سخت پیاده‌نظام داریم، توپخانه داریم، بمباران هوایی و موشکی داریم در جنگ ادراکی و نرم هم همین‌ها را داریم، پیاده‌نظام شما همان نویسنده ها هستند، آن تصویربردار است، آن عکاس است، آن توئیت‌زن است، آن کامنت‌گذار است، چطور در جنگ سخت آموزش‌های تک تیراندازی و نیروی پیاده و… داریم اینجا هم باید چنین آموزش هایی داشته باشیم اینجا ما چقدر سرمایه‌گذاری می‌کنیم؟

در پنج سال آینده چه اتفاقی می‌افتد

مسئول بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه گفت: ما احتیاج داریم در جنگ ترکیبی و در شبکه ادراکی‌ و شبکه رسانه‌ای‌ مان بازنگری کنیم، ما یک زمانی می‌گفتیم شبکه جهان گستر اولیه یا وب ۱ مطرح است. خب شبکه جهان گستر اولیه یا وب ۱ رفت و، وب ۲ آمد و در حال حاضر وب ۳ را تجربه می‌کنیم ما باید ببینیم در پنج سال آینده چه اتفاقی می‌افتد خودمان را برای آن جنگ آماده کنیم.

دارابخانی یادآور شد: ما که نمی‌خواهیم شعار بهیم ما اعتقادمان بر این است که روزی می‌رسد که کل این کره زمین خاکی در اختیار اسلام قرار می‌گیرد، اگر به این اعتقاد داریم، باید با این افق برنامه‌ریزی کنیم، تحولمان را باید ایجاد کنیم، نگاهمان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد. فقط شعار ندهیم.

إن‌شاءالله تکلیفی انقلابی که به عهده داریم انجام دهیم

داراب خانی تصریح کرد: ما باید واقعا در تراز انقلاب اسلامی فکر کنیم و در این حوزه کارمان را انجام دهیم و به فضل الهی، إن‌شاءالله آرایش رسانه‌ای را بگیریم و آن تکلیفی که به عهده داریم انجام دهیم، که اگر ما حرکت کنیم حتما خدای تبارک و تعالی هم به کار ما برکت می‌دهد، فرق ما با دشمن در این است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.