پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18528
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

روند افزایش سرقت متوقف و به صفر رسید /آغاز اجرای طرح‌های خوب انتظامی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:!با همکاری مَردم و تلاش نیروی انتظامی نقاط آلوده و سارقان حرفه‌ای شناسایی و تحویل مقام قضایی شدندکو درحال حاضر سرقت در کرمانشاه به صفر رسیده است.
روند افزایش سرقت متوقف و به صفر رسید /آغاز اجرای طرح‌های خوب انتظامی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان،گفت: قریب ۵۵۴ معتاد متجاهر در استان کرمانشاه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جمع‌آوری و به کمپ های ترک تحویل داده شدند.

طرح پیشگامان امنیت از چهار روز پیش آغاز شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح‌های خوبی در استان درحال اجرا است، افزود: طی چهار روز گذشته طرح «پیشگامان امنیت در استان کرمانشاه» اجرا شده و در این رابطه ٣٣٩ نقطه آلوده از وجود سارقین، معتادین متجاهر و مخلان نظم و امنیت عمومی پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ٣٨١ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در سراسر استان کرمانشاه، ١۵۴ سارق خودرو و منزل شناسایی و دستگیر شدند، تعداد زیادی از اقلام شامل ٣٢ نوع اقلام مسروقه منزل، موبایل و سیم برق و… از سارقین کشف شده و در این رابطه نیز ۶۴ نفر بازداشت و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، با همکاری مَردم و تلاش همکاران انتظامی، طی هشت ماه سال جاری بیش از ١٩ کیلو گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادان متجاهر کشف و در این رابطه ۵۵۴ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های باز پروری شدند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه سخنانش با اشاره به روند رشد ۱۶٪ سرقت در سال گذشته، تأکید کرد: با همکاری مَردم وتلاش شبانه روزی همکاران انتظامی این آمار اکنون در استان به صفر رسیده است، که جای تقدیر از همکاری مَردم را دارد.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.