پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18447
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ |
امروز انجام شد

دیدار چهره به چهره رئیس پلیس کرمانشاه با شهروندان/از تماس تلفنی با مسئولان تا ملاقات پای پله ها برای رفع مشکل مَردم

ملاقات و دیدار چهره به چهره رئیس پلیس استان کرمانشاه با شهروندان از تماس تلفنی با مسئولان تا ملاقات پای پله ها برای رفع مشکل مَردم انجام شد.
دیدار چهره به چهره رئیس پلیس کرمانشاه با شهروندان/از تماس تلفنی با مسئولان تا ملاقات پای پله ها برای رفع مشکل مَردم

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار مهدی حاجیان صبح امروز در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی استان در ۶ آذر ۱۴۰۲ میزبان تعداد زیادی از شهروندان کرمانشاهی بود، که خواهان دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه را داشتند، بلکه با درایت و مساعدت وی گره از مشکلشان گشوده شود.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حالی یکی دیگر از ملاقات های مَردمی خود را پشت سرگذاشت، که اهتمام خاصی برای حل مشکل شهروندان کرمانشاهی داشت، در این ملاقات سه ساعته سردار حاجیان از تماس تلفنی گرفته تا دیدار با شهروندان در پای پله‌های محل ملاقات، تلاش کرد مشکل مراجعه کنندگان را رفع کند، دیداری که در آن عموم افراد با رضایت محل ملاقات با رئیس پلیس این دیار را ترک کردند.

افراد متقاضی ملاقات با سردار حاجیان یک به یک طبق وقت قبلی که به آن ها داده شده بود، با عالی ترین مقام انتظامی استان به صورت چهره به چهره دیدار و نامه‌ای که از پیش تهیه کرده بودند، را به وی تقدیم می‌کردند، تا دستور لازم برای رفع مشکلشان داده شود.

در میان تقاضای شهروندانی که این هفته با سردار حاجیان ملاقات داشتند از تقاضا برای دستگیری مجرمان و سارقان منزل تا درخواست دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض و همچنین انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت وجود داشت.

حل مشکل گزینشی برای استخدام در مجموعه فراجا، بخشش و یا تخفیف حق پارکینگ از خدمت از دیگر تقاضای مَردم در دیدار با رئیس پلیس استان کرمانشاه بود.

سردار حاجیان پس از شنیدن درخواست های شهروندان دستورات لازم برای رفع مشکل آن ها را برابر ضوابط و مقررات صادر و به روسای پلیس های تخصصی و معاونان دستور رسیدگی فوری تا حصول نتیجه را صادر می کرد.

در حاشیه دیدار مَردمی رئیس پلیس کرمانشاه، فرصتی فراهم شد تا تعدادی از کارکنان انتظامی هم ضمن ملاقات با فرمانده به بیان مشکلات و درخواست های خود بپردازند.

انتقال و جابه جایی محل خدمت، درخواست تسهیلات و کمک‌های بلاعوض، تقاضا برای تغییر یگان خدمتی، در خواست برای بازنشستگی پیش از موعد و تقاضای سربازان وظیفه برای انتقال به شهر محل سکونت خود بیشترین فراوانی را در میان درخواست های کارکنان تشکیل می داد.

 

عالی ترین مقام انتظامی کرمانشاه پس از شنیدن درخواست های همکاران، برابر قانون درصدد رفع مشکلات و برآورده کردن تقاضای آنان برآمد، تا این دسته از همکاران هم امیدوارانه و با رضایتمندی محل ملاقات را ترک کنند.

صبوری و متانت فرمانده در مقابل شهروندانی که برای حل مشکلاشان به وی مراجعه می‌کردند، یکی از نکات حائز اهمیت در دیدارهای مَردمی سردار حاجیان بود، بیش از سه ساعت ملاقات مَردمی هم رئیس پلیس کرمانشاه را خسته نکرد، تا بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان با لبخند رضایت بر لب محل ملاقات را ترک کنند.

اصرار فرمانده انتظامی استان برای رفع مشکل شهروندان حتی به تماس تلفنی با افراد مسئول خارج از حوزه انتظامی و دیدار با تعدادی از شهروندان در پای پله‌های محل ملاقات نیز کشیده شد، تا بتوان وی را یکی از مَردمی ترین فرماندهان فراجا لقب داد.

بی شک همین خوشرویی فرمانده، احترامی که برای مَردم نه در حرف بلکه در عمل قائل است و جدیت و سماجت وی برای رفع مشکل شهروندان شرایطی فراهم کرده، که هر شهروندی با ایمان کامل مبنی بر حل مشکلش به دیدار سردار حاجیان بیاید، افزایشی که البته هیچگاه سردار حاجیان را خسته نکرده است.

یقینا این رفتار و نوع برخورد شایسته و مناسب سردار حاجیان با مَردم و حتی کارکنان تحت امرش می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از مدیران استان باشد، تا با الگو برداری از رفتار وی در مواجهه با اقشار مختلف مَردم بتوانند بهترین اثرگذاری و گره گشایی را داشته باشند.

مسعود اسماعیلی، خبرنگار انتظامی استان کرمانشاه

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.