پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18195
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ |
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 7 کرمانشاه خبر داد

اجرای عملیات نخاله برداری گسترده در منطقه ۷ کرمانشاه

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت کرمانشاه گفت: عملیات نخاله برداری  گسترده در سطح منطقه هفت شهرداری کرمانشاه در حال انجام است.
جرای عملیات نخاله برداری گسترده در منطقه ۷ کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، شریف میرزایی از اجرای عملیات نخاله برداری گسترده در سطح منطقه هفت شهرداری کرمانشاه توسط ماشین‌آلات سازمان پسماند و منطقه هفت شهرداری با نظارت کامل خدمات شهری منطقه خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری منطقه هفت کرمانشاه دارای شهرک‌های حاشیه‌نشین متعددی است، لذا این امر سبب تخلیه غیرقانونی شهروندان در سطح بلوارها،معابر اصلی و فرعی شده است، اما با توجه به شرایط موجود خدمات شهری همواره نسبت به پاکسازی و زباله‌برداری و تخلیه به سایت‌های اصلی پسماند زباله اقدام می‌کند.

این مسئول افزود: با متخلفانی که به‌صورت غیرقانونی نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها را در این مکان رها می‌کنند از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش های واصله از سامانه ۱۳۷ و مطالبات همشهریان، با برنامه‌ریزی کامل و به کار گیری ماشین‌آلات این منطقه نخاله برداری گسترده، حمل و بارگیری، تیغه زنی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این عملیات که توسط سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری منطقه هفت  ر حال اجرا است، به طور کلی عمده این عملیات شامل نخاله برداری، تسطیح زمین های خالی، رفت و روب کانال های اصلی می‌باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت کرمانشاه ادامه داد: تیم  سازمان  مدیریت پسماند و خدمات شهری تاکنون توانسته در محدوده کانال چم بشیر فاز اول تا فاز پنجم ۱۵۰سرویس، بلوار حافظ ۱۷۰سرویس، بلوار پرستار ۱۴۰سرویس، بلوار شهید صیاد شیرازی۷۰سرویس، بلوار پیامبراعظم (ص) در (جاده سنندج) ۱۲۰سرویس نخاله‌های رها شده در بلوارهای اصلی و فرعی را با استفاده از ماشین‌آلات جمع آوری و به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی که توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در نظر گرفته شده است حمل و منتقل کند، و در بلوار دهخدا، خیابان استاد شهریار و  پروین اعتصامی نیز طی روزهای آتی جمع آوری و حمل نخاله انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تخلیه هرگونه زباله و نخاله ساختمانی در حاشیه رودخانه چم بشیر و معابر اصلی و فرعی، بلوار ها ممنوع می‌باشد، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده  تخلیه ماشین‌آلات شماره انتظامی، نوع خودرو، رنگ خودروها را به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه هفت اطلاع دهند، تا توسط امور حقوقی این منطقه از شهرداری به مراجع قضایی معرفی شوند.

گفتنی است، پل های ارتباطی با اداره شهرداری منطقه هفت جهت نظرات، انتقادات، پیشنهادات، گزارشات شامل:‏
‏ +۹۸۸۳۳۴۲۷۶۷۱۵ ‏
‏ +۹۸۸۳۳۴۲۷۶۶۷۶ ‏
و داخلی ۱۰۹ واحد روابط عمومی و یا به آدرس پارک کوهستان، میدان کوهنورد، اداره شهرداری منطقه هفت کرمانشاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.