پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18161
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ |
رئیس بسیج رسانه کرمانشاه خبرداد

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با دعوت از اصحاب رسانه در خصوص بررسی محورهای هفتمین جشنواره ابوذر، وقایع غزه و انتخاب هیئت مدیره تعاونی مصرف اصحاب رسانه خبر داد.
هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی در جمع خبرنگاران، در تالار فرهنگی هنری شهید آوینی، اظهار داشت: پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر بهار امسال رونمایی شده و این جشنواره با تکمیل آثار ارسالی اصحاب رسانه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: تبلیغات در خصوص نحوه شرکت در جشنواره و کارهای مقدماتی آن نیز انجام شده است، متقاضیان شرکت در جشنواره نیز می توانند آثار خود را تا ۱۵ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

صحرایی از همه اهالی رسانه استان کرمانشاه برای شرکت دراین جشنواره دعوت کرد آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آذرماه سال جاری ارسال کنند و در جشنواره حضور فعال داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ادامه داد: تا امروز بیش از ۱۲۰ آثار برای شرکت درهفتمین جشنواره رسانه ارسال شده است.

اسرائیل واقعا زمین گیر شده است

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش و در جمع اصحاب رسانه استان، بیان کرد: اسرائیل آن اسرائیل ۱۰، ۲۰ و ۵۰ سال پیش نیست، خود اسرائیل فرو پاشیده شده و زمین گیر است، اکنون هواپیما ها و سربازان آمریکایی دارند می‌جنگند.

این مسؤول افزود: امروز نیاز است اصحاب رسانه دغدغه مند افکار غزه را روشن نمایی کنند.

وی گفت: ما انسان هستیم و برای کشتن انسان های دیگر متأثر می شویم، اینها زنان و بچه های بی گناه را به خاک وخون میکشند، آب را بر روی مَردم قطع می‌کنند.

تعاونی مصرف اصحاب رسانه در کرمانشاه کلید خورد

صحرایی در خصوص تشکیل تعاونی مصرف برای رفاه بیشتر اصحاب رسانه، گفت: به منظور ایجاد رفاه و تسهیلات برای اهالی رسانه، قرار است یک تعاونی مصرف تشکیل دهیم و در آینده آن را به تعاونی مسکن تبدیل کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان، تأکید کرد: هیئت مدیره این تعاونی از بین اهالی رسانه انتخاب می‌شود، که شامل ۹ نفر اعضای اصلی و دو نفر عضو علل البدل می‌باشد.

ان‌شاءالله سال آینده سالگرد تولید تعاونی را برگزار کنیم

غلامحسین نوروززاده موسس شرکت تعاونی اهالی رسانه که از خبرنگاران استانی است، در ادامه این مراسم، گفت: خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند، قشر روزنامه نگاران و خبرنگاران و اهالی رسانه قشرهای مظلومی هستند، در فضای مجازی خیلی توانمند و صاحب نظراند، ان‌شاءالله سال آینده سالگرد تولد تعاونی مصرف خوبی با جمعیت بیشتری شاهد باشیم.

رامین مؤذنی نیز ۹ نفر انتخاب شده برای هیئت مدیره « اعضای اصلی و علل البدل»، تعاونی مصرف روزنامه نگاران را به شرح ذیل معرفی کرد:
جعفر جعفری ،سرور ثابتی، فاطمه زهرا تکلف پور، زهرا الوندی آقای حسن موحد، فردین کبودی، شعیب نظری، رامین موذنی و غلامحسین نوروززاده.

گفتنی است: در این جلسه اعضای هیئت مدیره معرفی شدند، و مراحل قانونی آن نیز بعدا اجرا می شود.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.