پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 1796
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ |
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد

اعزام بیش از ۱۷۰۰ زائر اولی در کرمانشاه به مشهد مقدس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز اعزام کاروان های زائران حرم رضوی خبر داد و گفت: بیش از ۱۷۰۰ زائر اولی از استان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام آیت عباسیان امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه از آغاز اعزام کاروان های زائران به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی خبر داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: اعزام این کاروان ها در راستای اجرای نیات واقفان از ۱۷ فروردین ۹۸ این اعزام‌ها آغاز شده است و با اجرای این طرح فرهنگی، زائر اولی ها سعادت تشرف به حرم علی ابن موسی الرضا(ع) را پیدا می کنند.
این مسوول هزینه این اعزام‌ها به امکان مقدس به ویژه به مشهد مقدس را از محل نیات موقوفه حاج محمد تقی اصفهانی و موقوفه کوثر اهل بیت (ع) کرمانشاه عنوان کرد.
عباسیان با اشاره به اینکه ۱۷۶۰ نفر از زائر اولی‌ها در استان کرمانشاه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: طبق برنامه این طرح مذهبی و فرهنگی، هر سه روز یک بار ۲۲۰ نفر در قالب کاروان‌های زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند تا از زیارت معنوی و با معرف حرم حضرت شمس الشموس(ع) بهره مند و مستفیض شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: ابتدای امر، اعزام چهل اتوبوس از زائر اولی‌های استان کرمانشاه به زیارت امام رضا (ع) در راستای اجرای این برنامه های فرهنگی استان را در دستور کار قرار دادیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.