پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17874
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ |
معاون راهداری کرمانشاه:

۲۰۵ کیلومتر محور‌های اربعین در کرمانشاه آسفالت شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از محور‌های اربعین در استان خبر داد.
۲۰۵ کیلومتر محور‌های اربعین در کرمانشاه آسفالت شد

علی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از محور‌های اربعین در استان خبر داد و گفت: در آستانه اربعین حسینی (ع)، ۲۰۵ کیلومتر آسفالت رگلاژی و رویه نهایی در محور‌های مواصلاتی استان اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای امسال در راستای نگهداری رویه راه‌ها و ایجاد سرویس ایمن و روان به‌منظور تردد زوار عتبات عالیات و ترانزیت کالا از سطح کشور به پایانه‌های مرزی استان، ۲۰۵ کیلومتر آسفالت رگلاژی و رویه نهایی را اجرا کردیم.

این مسؤول یادآور شد: میزان آسفالت رویه نهایی شامل: راه‌های شریانی به میزان ۱۴۸ کیلومتر، راه‌های فرعی ۳۵ کیلومتر و راه‌های روستایی را ۲۲ کیلومتر بوده است.

سلیمی با بیان اینکه ۲۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی اسلاری سیل، ۳۵ کیلومتر لکه‌گیری آسفالت و ۶۱ هزار متر طول درزگیری پلیمری در سطح راه‌های استان انجام شده، افزود: در مجموع ۲۳۱ هزار تن آسفالت گرم مصرف شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اکیپ‌های فعال سطح استان را شامل: کمربندی کنگاور به طول ۹ کیلومتر، سه‌راهی کنگاور به تویسرکان به طول ۴.۶ کیلومتر و محور صحنه به بیستون به طول ۲.۸ کیلومتر عنوان کردن که هم اکنون فعالیت دارد.

این مسؤول گفت: دیگر اکیپ‌های پخش، لکه‌گیری و رگلاژی آسفالت در محور‌های کرند به سرمیل به طول ۷.۱ کیلومتر، محور قوزیوند به سمت بیستون به طول ۲ کیلومتر، محور روانسر تا کرمانشاه به طول ۲۰ کیلومتر، محور سه‌راهی هرسین به هرسین ۶ کیلومتر و محور سه‌راهی نهاوند به نهاوند به طول ۸ کیلومتر نیز در حال فعالیت و بعضا” در آخر انجام عملیات آسفالتی است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.