پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17784
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ |
سال جاری انجام می‌شود

ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان آموزگاری مدارس کرمانشاه

فرایند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان آموزگاری مدارس عادی و مدارس استثنایی آموزش و پرورش در استان کرمانشاه در حال انجام است.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، فرایند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان آموزگاری مدارس عادی و مدارس استثنایی آموزش و پرورش در استان کرمانشاه در حال انجام است.

وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار برای جذب و تامین معلمان شایسته و در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فرصتی را فراهم کرده تا بهترین‌ها بتوانند توانمندی خود را به نمایش بگذارند و ارزیابی مادرانه و مبتنی بر موقعیت شبه سازمانی شده در مورد داوطلبان صورت گیرد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آزمون علمی استخدامی در مرحله اول ۴۰ درصد نمره محسوب می‌شود و در مرحله دوم ارزیابی حرفه‌ای صورت می‌گیرد و ۱۶ گروه ارزیابی در ۸ حوزه تشکیل شده است، که در هر گروه ۱۴ ارزیاب یک نماینده گزینش، یک تسهیلگر و یک نماینده امور اداری حضور دارد.

در فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری وه بر مصاحبه عمومی تمرین‌های شبیه‌سازی شده با عنوان ارائه تدریس ایفای نقش و کار گروهی طراحی شده، که توانمندی افراد معرفی شده در پذیرش نقش مربی نسبت به دانش آموزان و خانواده آن‌ها و نقش مرجعیت اجتماعی مورد ارزیابی قرار دهد و این فرایند جایگزین مصاحبه‌های سنتی شده است.

گفتنی است، در آزمون آموزگاری سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه ۱۸۵۶ نفر چند برابر ظرفیت پذیرفته شده‌اند، که تاکنون ۱۴۰۰ نفر ارزیابی تکمیلی را انجام داده‌اند و قرار است از این تعداد ۸۰۰ نفر آموزگار جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه بشود و سال تحصیلی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ سر کلاس درس حاضر شوند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.