پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 1775
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ |
مشاور عالی مقام معظم رهبری خبر داد

حنای بی رنگ ترامپ و نظام تروریستی آمریکا/ شهید صیاد شیرازی فکر و ذکرش کار و خدمت بود/ اتحاد و اقتدار روزافزون سپاه و ارتش ایران در جهان

مشاور قرارگاه منطقه ای خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه حنای ترامپ دیوانه و ارتش تروریستی آمریکا در بین کشورها بی رنگ شده، گفت: اتحاد و اقتدار روزافزون سپاه و ارتش ایران در جهان زبان زد خاص و عام است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، امیر سرتیپ عبدالعلی پورگرشاسب در مراسم بیستمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد‌ شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده‌هان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وقایع مختلف از جمله سیل در کشور که براساس ناکارآمدی دولتمردن رخ داد، اما همه مردم به یاری سیلزدگان شتافتند و به همراه نیروهای خدوم ارتش، سپاه، بسیج و مردم انقلابی این بحران را تا حدودی مدیریت کردند.
مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در حال حاضر مناطق بحران زده از تبعات سیل در وضعیت مناسبی قرار دارند، گفت: این اقدامات در درجه نخست با کمک مردم و سپس نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و دولت انجام گرفته، لذا به این واسطه توانستیم بار دیگر این قدرت عظیم اتحاد و انسجام کشور را به اثبات برسانیم و به آنان که کور بودند و این اقتدار را نمی دیدند، چشمشان باز شد و دیدند اگر سپاه پاسداران، نیروهای ارتش، بسیج و مردم که هریک بسیجی وار خدمت رسانی کردند دست به دست هم دهند چه قدرت مثال زدنی دارند.
وی به سخنان دیوانه وار ترامپ در مورد سپاه پاسداران کشور اشاره و تصریح کرد: همه جهان می دانند که چه کسی تروریست را پرورش داد، بودجه آنان را تامین کرد و چه کسانی آنان را اداره می کنند و خود ترامپ بود که تروریست های تکفیری را در آمریکا پرورش می دهد.
فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور سوریه هربار که عرصه را بر نظامیان تروریستی و تکفیری آمریکایی تنگ می کرد، این هلیکوپترهای آمریکایی بود که سران و سرکردگان تروریستی آمریکایی را از مهلکه فراری می داد، از طرفی تسهیلات و تجهیزات تروریست های آمریکایی و انگلیسی از راه هوا برای آنان تامین می شد که مستندات آن وجود دارد و برخی از این تسهیلات به غنیمت دست نیروهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می افتاد و اقدامات ارتش و سپاه ایران در طول تاریخ بی نظیر است.
وی با اشاره به اینکه در زمان بورش رئیس جمهور آمریکای تروریستی مسئله خاورمیانه مطرح شد، متذکر شد: منظور از این طرح این بود که آهسته و مقطعی حرکت کنند و کشورهای ایران، عراق، اردون، عربستان و… را به چندین کشور تقسیم کنند، اما کشورمان ایران در این جنگ پیروز شد در حالی که هدف اصلی آنان کشور ما بود.
این مسوول ادامه داد: نکته دیگر اینکه هدف آنان در رابطه با اهداف سیاسی و ایجاد تفرقه بین آحاد ملت ایران خصوصا ارتش و سپاه بود، اما با سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکای تروریستی سبب شد که وحدت ملی در کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوچندان و روز افزون شود، آنان در تلاش برای تضعیف سپاه بودند در حالی سپاه پاسدران تقویت شد.
پورگرشاسپ با بیان اینکه طبق منویات گهربار بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) اگر کشور آمریکای جنایت کار و تروریست از اقدامات کشور ایران تعریف و تمجد کند، باید نگران بود، گفت: این بیانات سخیف و حقیرانه ترامپ دیوانه در مورد اقتدار سپاه پاسدران نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان از پیشرفت و قدرت کشور ایران و ترس آنان از ما است.
این مسوول افزود: آنچه در طول تاریخ به این مملکت آسیب رسانده در واقع همه اش زیر چتر آمریکای جنایتکار و انگلیس است که در عین حال اسلحه ای به ما نمی دادند، اما امروز شاهد تقویت و اقتدار سپاه پاسداران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایم.
مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به رشادت های شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی، گفت: این شهید خلبان در هر جا و هر سنگری بود خاری در چشم دشمنان نظام محسوب می شد، همچنین در ایران و دیگر کشورهای دوست و همسایه بالغ بریک‌هزار و ۵۰۰ جمله در بزرگداشت  سالگرد شهید صیاد شیرازی وصف شده، که بیانگر شان والای این شهد گرانقدر است.
این مسوول با یادآوری اینکه شهید صیادشیرازی همواره فکر و ذکرش کار و خدمت رسانی به هموطنان بوده است، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ کربلایی وار و حسینی وار می جنگیدیم تا از خاک مقدس کشور دفاع کنیم.
مشاور عالی مقام معظم رهبری اظهار داشت: شهید صیاد شیرزادی در جبهه های دفاع مقدس استان کرمانشاه و عملیات های مناطق جنگی فرماندهی بسیار موثری را در همه عرصه ها به منصه ظهور رساندند، حتی با تواضع پای سخنان علما و استفاده از منویات و سفارش های مکتب جامعه علما بهره مند می شدند.
گفتنی است در این مراسم از ۱۵ نفر از خانواده های معزز شهدا و به ویژه از پنج خانواده شهید ارتش، پنج خانواده شهید سپاه پاسداران، سه خانواده شهید نیروی انتظامی و ۲ خانواده شهید مرزبانی استان کرمانشاه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.