پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 17718
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ |
در روز پنجم ماه محرم:

گردهمایی کودکان عاشورایی کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم گردهمایی کودکان عاشورایی همزمان با پنجم ماه محرم در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از برگزاری مراسم گردهمایی کودکان عاشورایی همزمان با پنجم ماه محرم در استان خبر داد و گفت: این محفل ساعت ۱۸ در مسجد حاج شهباز خان واقع در خیابان مدرس شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: گردهمایی کودکان عاشورایی با همت ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان استان کرمانشاه برگزار و برای جابجایی راحت‌تر شرکت کنندگان سرویس ایاب و ذهاب رأس ساعت ۱۶:۴۵ از درب مراکز کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه لحاظ شده است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود گردهمایی کودکان عاشورایی را برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فضای عاشورایی و مأنوس کردن آن‌ها با واقعه عاشورا و شخصیت‌های برجسته این روز عنوان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا می‌شود فرزندان خود را در این گردهمایی شرکت دهند و در راه اهل بیت علیهم السلام تربیت کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.