پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 1758
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد

آمریکایی ها سربازان تکفیری جهان/ عمق نفوذ سیاسی ایران زیاد است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سربازان آمریکایی در چشم مردم همه جوامع تکفیری محسوب می شوند، گفت: عمق نفوذ سیاسی ایران در جهان بسیار زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امروز در محل دفتر فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (صلوات الله علیه) استان و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، جمعی از مدیران اجرایی استان، کارکنان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سردار ریحانی به مناسبت ولادت باسعادت سومین اختر درخشان امامت و ولایت حضرت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار دیدار کردند.
براساس این گزارش، مسوولان این جلسه با توجه به اظهارات رذیلانه و اقدام وقیحانه اخیر رئیس جمهور معیوب آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام پرآوازه و محبوب سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، ضمن اعلام انزجار از این سیاست های کورکورانه نظام سلطه و حامیانش، حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اعلام کردند.

سردار بهمن ریحانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و حضور کارکنان و اعضای این شورا و مدیران اجرایی استان، گفت: اکثریت مسئولان آمریکا با این تصمیم مخالف هستند، نه به دلیل اینکه طرفدار ایران باشند، بلکه می دانند ترامپ ته مانده ابهت فروریخته آمریکا را می ریزد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه متذکر شد: آمریکا می داند که در منطقه در معرض خطر ایران است و سیاست مدارانش می دانند که با این تصمیم، ایرانی ها سربازان آمریکایی را به چشم تکفیری ها می بینند و این موضوع برای آن ها بسیار ترسناک است.
وی تصریح کرد: آمریکا زمانی به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید برای تأمین امنیت اسرائیل بود، اما با وجود ایران به این هدف نرسید و عملاً می داند عمق نفوذ ایران در جغرافیای منطقه به ویژه سوریه، عراق و لبنان بسیار زیاد است و این یک شکست بزرگ برای او و همپیمانانش محسوب می شود.
این مسوول گفت: آمریکا برای جبران این شکست دست به عملیات روانی زده و بافضا سازی رسانه ای به دنبال مخفی کردن ناکامی هایش در مقابله با ایران است و بحمدالله ایران هم بسیار خوب موضع گرفت و پاسخش کوبنده و دندان شکن بوده است.

عباس سرودی در این دیدار ضمن اعلام تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: جمع حاضر به نمایندگی از مردم بصیر کرمانشاه به دیدار فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) آماده اند، تا ضمن همبستگی با سپاه قهرمان و قدردانی
از اقدامات ارزشمند و همه جانبه سپاه پاسداران در خدمات رسانی گسترده به مناطق زلزله زده استان و همچنین اقدامات مهندسی و اجرایی در مهار سیل اخیر و امداد رسانی به ویژه در دیگر استان های بحران زده کشور و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و حراست از کشور عزیزمان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، آمادگی خود را در راستای هرگونه اقدام انقلابی اعلام کنند.

رئیس سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: ، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیامد این حرکات نابخردانه این است که ما آمریکا را از کشور بیرون انداختیم و به زودی از منطقه نیز بیرون خواهیم راند.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا جرقه اضمحلال سیاسی آمریکا را در دنیا زده و به منفورترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا مبدل گشته است.
سروری تاکید کرد: سپاه پاسداران نور چشم ما و عزیز همه اقشار مردم است و همه ما به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.