پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 17565
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ |
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ۶۰ پایگاه بسیج کرمانشاه آغاز شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم  (ص) استان کرمانشاه از اجرای برنامه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ۶۰ پایگاه بسیج استان خبر داد.
غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ۶۰ پایگاه بسیج کرمانشاه آغاز شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سرهنگ بهشتی راد در نشست خبری با خبرنگاران استان، از اجرای برنامه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ۶۰ پایگاه بسیج استان خبر داد و اظهار داشت: امسال برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ۶۰ پایگاه بسیج استان کرمانشاه اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم  (ص) استان کرمانشاه با اشاره اینکه از جمله برنامه‌هایی که برای غنی‌سازی و اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است طرح شهید عجمیان است، برنامه‌های اوقات فراغت در پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای حضور در این کلاس‌ها می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج و نواحی مقاومت استان مراجعه کنند، افزود: به مناسبت‌ سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و سالروز ورود اولین گروه آزادگان به وطن برنامه‌هایی برای تبیین و آگاهی جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ایم.

این مسؤول برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را شامل برنامه‌های تربیتی، بصیرتی، مهارتی، آموزشی و سیاحتی دانست و گفت: ثبت نام در آن‌ها از اول تیر آغاز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.