پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 17555
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ |
هم اکنون:

۵۲ گیت پذیرش زائران در مرزی بین‌المللی خسروی فعال است

امسال ۵۲ گیت برای پذیرش زائران اربعین حسینی در مرزی بین‌المللی خسروی فعال است.
۵۲ گیت پذیرش زائران در مرزی بین‌المللی خسروی فعال است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، امسال در حال حاضر ۵۲ گیت برای پذیرش زائران اربعین حسینی در مرزی بین‌المللی خسروی فعال است.

براساس این گزارش، به گفته فرماندار قصرشیرین در حال حاضر ۵۲ گیت در مرز بین‌المللی خسروی هم اکنون فعال است و در با توجه به استقبال زائران برای عبور از مرز و حضور در عتبات عالیات آمادگی افزایش این تعداد تا ۱۰۰ گیت امکان پذیر است.

طبق مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته با طرف عراقی و امکان فعالیت ۲۴ ساعته در ایام اربعین مراجعه زائران به مرز خسروی بسیار بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

مرز بین‌المللی خسروی یکی از مرز‌های بزرگ و مهم کشورمان است، که هر ساله مورد استقبال جمع زیادی از زائران امام حسین(ع) قرار گرفته و آن‌ها با عبور از این مرز به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

گفتنی است، در ایام اربعین حسینی(ع) مرز خسروی که تازگی به روی زائران گشوده شده با توجه به موقعیت مناسب و امکانات خوب و مناسب آن مورد توجه تعداد زیادی از زوار قرار می‌گیرد و آن‌ها این مرز به کربلای معلی مشرف یا به کشور می‌آیند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.