پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17540
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ |
امام جمعه کرمانشاه:

بهره‌برداری صنعت و معدن در کرمانشاه اشتعالزا است

مام جمعه کرمانشاه گفت: بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن استان به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.
بهره‌برداری صنعت و معدن در کرمانشاه اشتعالزا است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن استان به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه ضمن گرامیداشت دهم تیر روز صنعت و معدن، بهره برداری صحیح از معادن را سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دانست و گفت: همه متولیان باید با حفظ امانت داری در این عرصه پای کار باشند.

وی با یادآوری جنایت ناو امریکا در شلیک به سوی هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس در سال ۶۷، گفت: در این جنایت ۲۹۰ مسافر و خدمه پرواز بی دفاع  به شهادت رسیدند، که این نشانه رویکرد و رفتار دوگانه استکبار جهانی در زمینه حقوق بشر آمریکایی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخشی از سخنانش قوه قضائیه را مهمترین ستون و ارکان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: قوه قضائیه نقش مهمی در برقراری نظم و عدالت اجتماعی دارد که باید در این راستا اهتمام لازم را به ویژه در زمینه حجاب به کار بگیرد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.