پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17516
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ |
در نشست دهه امامت و ولایت:

تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمانشاه

نشست ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیر خم امروز با تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، حجت الاسلام ابوذر کرمی نشست ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیرخم مهمترین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه ادامه داد: آیین افتتاحیه جشن‌های امامت و ولایت با بزرگترین پرچم غدیر کشور، برپایی ویژه دعای عرفه، برپایی جشن‌های عید غدیر هر شب در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول افزود: ویژه برنامه نگین انگشتر مولا  و توزیع هزار و ۱۱۰ نگین انگشتری از حرم مولی الموحدین حضرت علی علیه‌السلام و حضرت امام حسین علیه‌السلام در بین مَردم، مهمانی بزرگ در بلوار طاق بستان و توزیع ۴۰ هزار دست غذا، پویش هر خانه یک پرچم و هر خانه یک غذا به همسایه، به عشق آقا امیرالمومنین  علی علیه‌السلام از دیگر برنامه‌های این ایام است.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در این جلسه بااشاره به امیت و جایگاه عید سعید غدیرخم افزود: باید همه توان خود را برای برپایی باشکوه این عید به کا ببریم و واقعه غدیرخم، شعائر اسلامی  و اصل ولایت را برای جامعه اسلامی تیین کنیم، چراکه دین به شعار زنده است و باید در این راه تلاش کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به فرموده رسول اکرم(ص) که می‌بایست پدرخطبه غدیر را به فرزند خود بگوید چرا که عید غدیر عید وحدت بخش مسلمین است، گفت: روز بزرگ در استان ما عید غدیر است و بایست قدر آن را دانست.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.