پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17506
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ |
سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

آیین دعای عرفه در مرز خسروی برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری عزتمند دعای عرفه در مرز خسروی فراهم شده است.
آیین دعای عرفه در مرز خسروی برگزار می‌شود

نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از آمادگی لازم برای برگزاری آیین دعای عرفه در مرز خسروی خبر داد و گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری عزتمند دعای عرفه در مرز خسروی فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرایی و تسهیل در تردد و مباحث ترافیکی زائران و شرکت کنندگان در دعای عرفه اندیشیده شده است، افزود: اتوبوسهایی برای انتقال زائران و شرکت کنندگان در دعای عرفه در میدان مهدیه در نظر گرفته شده تا زائران و شرکت‌کنندگان را به راحتی برای حضور در مراسم به نقطه صفر مرزی انتقال داده شوند.

نجفی تاکید کرد: محل برگزاری دعا نیز از نظر سیستم سرمایشی مفروش شده و امکانات و تمهیدات لازم اندیشیده شده تا زائران و شرکت کنندگان بتوانند به نحو شایسته شاهد برگزاری آیین معنوی دعای عرفه باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه مرز رسمی خسروی هم اکنون به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای حضور زائران و عزیمت کنندگان به کربلای معلا باز است، گفت: همه هموطنانی که قصد زیارت کربلای معلا و عتبات عالیات را دارند می‌توانند از طریق مرز رسمی در روز عرفه برای عزیمت به این اماکن مقدس استفاده کنند.

نجفی بیان کرد: از همه زائران از داخل استان و شهرستان های استان و سراسر کشور برای شرکت در بیست و هشتمین دعای عرفه که در مرز خسروی برگزار می‌شود دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.