پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1726
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ |
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد

تشریح برنامه های "هفته هنر انقلاب اسلامی" بسیج هنرمندان کرمانشاه

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

همایون زین الدین امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه با اشاره به تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی بسیج هنرمندان استان، اظهار داشت: مورخ ۲۰ فروردین طرح اجرایی “باکاروان ولایت” و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شهرستان ها، به همراه برگزاری شب شعر وخاطره انقلاب و دفاع مقدس در دستور کار این سازمان قرار دارد.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه ای با عنوان “هنر در سنگر عشق” با محوریت برگزاری اردوهای جهادی هنری و نیز محرومیت و خدمات رسانی در تاریخ ۲۱ فرودین سال جاری از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی است.
این مسوول با بیان اینکه در تاریخ ۲۲ فرودین سال جاری نیز برنامه “میعاد دوباره” از سوی این سازمان برگزار می شود، ادامه داد: این مراسم باهدف غبارروبی مزار شهدای هنرمند انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، دیدار هنرمندان با خانواده معظم و معزز شهدا، هنرمندان آزاده و جانباز از جمله برنامه های مورد نظر و تاکید سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در هفته فوق خواهد بود.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: ویژه برنامه “ساعت قرار” با محوریت حضور هنرمندان بسیجی در مراسم سیاسی و عبادی نمازجمعه و اجرای برنامه های هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی را نیز اجرا می کنیم.
وی از برنامه “رویش های هنر انقلاب” از سوی این سازمان در هفته هنرانقلاب اسلامی در کرمانشاه خبر داد و افزود: در این برنامه همایش هنرمندان بسیجی سراسر کشور و تجلیل از هنرمندان ارزشی و انقلابی، رونمایی از آثار هنری و ادبی هنرمندان بسیجی سراسر کشور در مورخ ۲۴ فروردین سال جاری صورت می پذیرد.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه ای با عنوان “گام دوم” در هفته هنر انقلاب اسلامی و در مورخ ۲۵ فروردین سال جاری، اظهار داشت: برگزاری نشست های علمی تخصصی هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر در راستای بررسی نقش و وظیفه هنرمندان بسیجی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در دستور کار این سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.