پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 17206
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ |
معاون توسعه منابع آموزش و پرورش کرمانشاه:

ثبت سفارش کتاب درسی در کرمانشاه فراهم شد

معاون پژوهش، برنامه‌ريزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فراهم شدن ثبت سفارش کتاب درسی در استان خبر داد.
ثبت سفارش کتاب درسی در کرمانشاه فراهم شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، فردین یاوری، گفت: بیش از ۱۳۷ هزار دانش آموز در استان معادل ۴۰ درصد دانش‌آموزان نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی خود می‌توانند اقدام کردند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از ۲۷ فروردین ماه برابرجدول زمان‌بندی شده وزارت آموزش و پروش آغاز شده است.

این مسؤول با بیان اینکه این ثبت نام تا ۲۶ ماه جاری برای پایه‌های میانی ادامه خواهد داشت، گفت: مدیران مدارس با فرض قبولی همه دانش‌آموزان باید نسبت به ثبت سفارش به‌صورت فردی یا گروهی در سامانه سیدا اقدام کنند و از واگذاری ثبت سفارش به دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها خوداری شود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها نیز در فرصت زمانی قید شده می‌توانند با مراجعه به سامانه irtextbook.ir اقدام کنند، افزود: از طریق وارد کردن کد ملی و ۶ رقم سریال سمت راست شناسنامه نسبت به ثبت سفارش کتب درسی می‌توان پیگیری کرد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه تاکنون از مجموع ۳۶۰ هزار دانش‌آموز پایه‌های ورودی و میان پایه در استان کرمانشاه، ۱۳۷ هزار نفر معادل ۴۰ درصد دانش‌آموزان ثبت سفارش کتب درسی را انجام دادند، گفت: از این نظر استان کرمانشاه رتبه دوازدهم در سطح کشور را دارد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.