پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 17060
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ |
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

از خودگذشتگی شهدا ضامن آرامش و امنیت ایران شد

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهید سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون از خودگذشتگی شهدا است.
از خودگذشتگی شهدا ضامن آرامش و امنیت ایران شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در مراسم بازی دراز که در روستای زرین جوب دشت ذهاب برگزار شد، با اشاره به از خود گذشتگی شهید شیرودی در دوران دفاع مقدس گفت: از خودگذشتگی شهدا ضامن آرامش و امنیت ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این شهید والامقام با حضور در ماموریت‌های مختلف موفق شد و آگاهانه راه شهادت را انتخاب کرد.

وی فرهنگ شهادت را یک فرهنگ اثر گذار دانست و عنوان کرد: امروزه دشمن با ایجاد فضای مسموم قصد توطئه دارد که باید مانع آن شد، دشمن لحظه‌ای از توطئه افکنی غافل نمی‌شود و هر لحظه در حال برنامه‌ریزی است.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی به حضور هوانیروز در همه عملیات‌ها اشاره کرد و گفت: در زمان زلزله استان هوانیروز در یک روز ۵۰۰ سورتی پرواز برای امداد رسانی به مَردم انجام داد.

گفتنی است، شهید شیرودی در سال ۱۳۶۰ در عملیات بازی دراز به شهادت رسید.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.