پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1701
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ |
لحظاتی پیش رخ داد

شنیدن شدن صدای رگبار گلوله و نزاع دسته جمعی در پردیس/ ضاربان متواری هستند

دقایقی قبل افرادی ناشناس با حمله و به رگبار بستن یک سوپرمارکت در شهرک پردیس در کرمانشاه رعب و وحشت ایجاد کردند، که طی آن تعدادی از شهروند این منطقه به شدت زخمی شده و یا جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، لحظاتی قبل صدای تیراندازی و رگبار پیاپی در منطقه هشت شهرک پردیس به گوش رسید و سبب رعب و وحشت اهالی این منطقه شد.
یکی از اهالی منطقه پردیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن، اظهار داشت: لحظاتی پیش صدای ۲۰ گلوله در منطقه پردیس شنیده و سبب وحشت زدگی مردم شده است.
این منبع آگاه به شهر روشن در کرمانشاه گفت: افرادی ناشناس لحظاتی قبل با حمله از پیش طرحی شده و تیراندازی در یک سوپرمارکت در شهرک پدریس شهر کرمانشاه سبب زخمی شدن چند نفر و جان باختن تعدادی از شهروندان شده و از منطقه متواری شدند.
گلوله های شنیده شده در این شهرک بیش از ۲۰ گلوله بوده که در این واقعه دلخراش ۲ نفر از شهروندان که در سوپرمارکت بودند، براثر تیراندازی های پی در پی جان باختند.
گفتنی است، نیروهای انتظامی اکنون در منطقه برای پیگیری بیشتر حضور یافتند و در حال تحقیق برای دستگیری ضارب یا ضاربان هستند.
به گزارش شهر روشن، اطلاعات تکمیلی از طریق این پایگاه خبری برای آگاهی شهروندان پس از دریافت و تکمیل بیشتر از سوی مراجعه مربوطه به زودی ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.