پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 16909
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ |
رئیس پلیس فتا کرمانشاه:

۲۴۷ متخلف فضای مجازی کرمانشاه شناسایی شدند

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی ۲۴۷ متخلف فضای مجازی در استان خبر داد.
۲۴۷ متخلف فضای مجازی کرمانشاه شناسایی شدند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی کسانی از شناسایی ۲۴۷ متخلف فضای مجازی در استان خبر داد.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاه با موضوع هنجارشکنی و عفاف و حجاب شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس فتا کرمانشاه به منظور مقابله با بی‌عفتی و هنجارشکنی و بنا به درخواست‌های مکرر خانواده‌ها و مطالبات مَردمی، پایش فضای مجازی را با جدیت در دستور کار دارد.

این مسؤول تاکید کرد: کارشناسان پلیس فتا به‌صورت مستمر نسبت به رصد شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی همچنین سایت‌ها و وبلاگ‌ها اقدام می‌کنند.

عباسی کسانی خاطرنشان کرد: در این زمینه ۲۴۷ نفر از فعالان فضای مجازی که در حوزه‌های مختلف اقدام به انتشار تصاویر نامناسب می‌کردند، شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در این زمینه جدیت و برخورد قاطع دارد، عنوان کرد: اخیراً در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، ۲ مربی باشگاه‌های ورزشی بانوان که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی کارآموزان جوان و نوجوان خود می‌کردند شناسایی و به‌منظور پیگیری‌های بعدی به این پلیس احضار شدند.

این مسؤول با یادآوری اینکه عده‌ای از فعالان فضای مجازی برای کسب شهرت، درآمد و افزایش دنبال کنندگان خود حریم خصوص مراجعین خود را زیر پا می‌گذارند، گفت: لازم است شهروندان بیش از پیش مراقب چنین رفتار‌هایی باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و هنجار شکنی موضوع را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.