پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 1689
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ |
امام جماعت مسجدشهرک الهیه کرمانشاه:

اهالی شهرک الهیه به کمک مردم سیل زده کرمانشاه شتافتند+تصاویر

امام جماعت مسجد چهارمین شهید محراب شهرک الهیه کرمانشاه از جمع آوری کمک های مردمی اهالی نمازگزار این منطقه به سیل زدگان در کرناچی و مناطق تابع استان خبر داد.

سیدناصر سیدآقایی امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: مومنان نمازگزار و اهالی شهرک الهیه با جمع آوری کمک های مردمی مورد نیاز مناطق سیل زده استان مساعدت و همکاری بسیار خوبی را به عمل آوردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه خاطرنشان کرد: باتوجه به آگاهی از نیازمندی سیل زدگان منطقه کرناچی و بازدید میدانی از اهالی این مناطق، تصمیم بر راه اندازی موکب و جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به شهروندان هم استانی را گرفتیم.

این مسوول با اشاره به اینکه ارتباط با مردم کرناچی و بررسی از وضعیت موجود برای رفع مشکلات آنان در شرایط بحرانی سیل اخیر در مناطقی از کرمانشاه، تصریح کرد: در اقدامی جهادی، انقلابی و خالصانه از سوی اهالی منطقه الهیه توانستیم در جمع آوری مایحتاج به ویژه کمک های نقدی و غیرنقدی به مردم سیل زده در کرناچی، خدمات رسانی موثری را انجام دهیم.


امام جماعت مسجد چهارمین شهید محراب شهرک الهیه کرمانشاه ادامه داد: کمک های مالی و معنوی شامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان از جمله مواد خوراکی (به ویژه حبوبات غذایی و میوه جات)، البسه، آب معدنی، پتو، وجه نقدی و… با حضور و مشارکت هیات امنای مسجد، جمعی از مومنان نمازگزار به نمایندگی از اهالی این منطقه جمع آوری و ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه کمک ها از سایر مساجد استان نیز در حال جمع آوری است، افزود: اقلام تهیه شده از سوی مسجد فوق به محل اسکان سیل زدگان در ورزشگاه کارگران واقع در چهارراه رودکی با حضور هیات امنا و جمعی از مردم متدین و انقلابی طی اقدامی جهادی منتقل شده است.

سیدآقایی افزود: وجه نقد قابل توجهی نیز جمع آوری شده است، که به همراه دیگر وسایل در قالب چند محموله ارسالی به این منطقه سیل زده تحویل داده می شود.

امام جماعت مسجد چهارمین شهید محراب شهرک الهیه کرمانشاه اظهار داشت: در تریبون مسجد برای جمع آوری کمک ها در این روزها اطلاع رسانی لازم را به عمل می آوریم و مردم فهیم و متدین این منطقه با استقبال هرچه بیشتر در هنگام نماز مغرب و عشا کمک های خود به اهالی سیل زده در کرناچی را تحویل می دهند، همچنین اگر مقدور شود با هماهنگی هیات امنا در صورت امکان امداد و خدمات رسانی به سایر استان های سیل زده در کشور را نیز در دستور کار قرار می دهیم.
گفتنی است، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز به همراه جمعی از مسوولان فرمانداری ضمن بررسی روند کمک رسانی هم استانی ها به ویژه شهروندان شهرک الهیه به مناطق سیل زده در کرناچی با آنان دیدار کرد و با قدردانی از این اقدام خداپسند و دعوت به مساعدت بیشتر سایر هموطنان در این اقدام جهادی، بازدید لازم را به عمل آوردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.