پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 16566
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ |
فرماندار قصرشیرین خبر داد

قصرشیرین آماده اسکان و خدمات نوروزی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از آمادگی اسکان و خدمات نوروزی در این شهرستان خبر داد.
قصرشیرین آماده اسکان و خدمات نوروزی

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از آمادگی اسکان و خدمات نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: همه امکانات موجود درقصرشیرین برای ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی را به کار گرفته‌ایم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین به شرایط مناسب آب و هوای منطقه برای پذیرایی از مسافران در نوروز اشاره و بیان کرد: برپایی چادرهای اسکان، عرضه نان، شیرینی و محصولات لبنی توسط عشایر، برپایی نمایشگاه سوغات استان‌ها در ورودی شهر از جمله برنامه‌های سال جاری است.

وی برپایی سفره هفت سین، آمادگی واحد‌های اقامتی و مهمانسرا‌های ادارات و همچنین تجهیز ۱۰ مدرسه برای پذیرایی مهمانان و مسافران نوروزی را از مجموعه تمهیدات و خدمات لازم به مسافران نوروزی در قصرشیرین عنوان کرد.

این مسؤول فعالیت کامل دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز، ارائه خدمات شبانه روزی توسط دستگاه‌های خودپرداز از سوی بانک‌های شهرستان، آماده باش مراکز درمانی و نیز پایگاه‌های امداد رسانی در ۲ مرز خسروی و پرویزخان را یادآور شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان به نظارت بر اماکن اقامتی خدمات شهری و رفاه عمومی اشاره و تاکید کرد: این اماکن توسط گشت‌های مشترک به صورت مستمر تا آخر تعطیلات انجام خواهد شد.

حیدری به تنظیم بازار دستگاه‌های متولی همانند جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن با حضور فعال آنها تاکید و بیان کرد: اقلام و مایحتاج اساسی مورد نیاز مَردم نیز به میزان کافی باید تامین شود.

این مسؤول از آمادگی یادمان‌ها و مناطق عملیاتی برای پذیرای کاروان‌های راهیان نور و خانواده‌های معظم شهدا و عموم مَردم اشاره و تصریح کرد: گروه‌های بازرسی و گشت‌های نظارتی در ایام نوروز فعال است و کار نظارت بر بازار و نحوه خدمات رسانی به مسافران را به عهده دارند.

این مسؤول زیباسازی و تنظیف فضای شهری، نظافت و آماده سازی بوستان ها، مساجد، خیابان‌ها و معابر، برقراری ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی، ایستگاه‌های پلیس امنیت، اورژانس و جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگری که وارد شهرستان می‌شوند از اقدام‌های صورت گرفته دانست.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.