پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 16384
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ |
با هدف جهادتبیین و میثاق با شهدا:

اردوی یک روزه فرهنگی هنرمندان بسیجی کرمانشاه برگزار شد

اردوی یکروزه فرهنگی با محوریت جهادتبیین و میثاق با ولایت و شهدا با حضور هنرمندان بسیجی کرمانشاه برگزار شد.
اردوی یک روزه فرهنگی هنرمندان بسیجی کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، اردوی یک روزه فرهنگی با رویکرد سیاحتی تفریحی با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی و مسئولان انجمن های هنری ادبی و شورای سازمان با هماهنگی و همکاری متولیان این سازمان برگزار شد.

براساس این گزارش، در این اردوی یک روزه از آثار تاریخی و فرهنگی آبشار پیران، یادمان شهدای بازی دراز قصرشیرین، گیلانغرب و… بازدید و با آرمان‌های شهدای عزیز تجدید میثاق به عمل آمد، همچنین هنرمندان از توانمندی و پتانسیل های دیگر استان از جمله سدزاگرس و… بازدید به عمل آورند.

در این اردو در محل یادمان شهدای بازی دراز جلسه هیئت اندیشه ورز با موضوع جهادتبیین و نقش هنر و هنرمندان در جهاد تبیین و روشنگری برگزار شد.

در این هیئت اندیشه ورزی ابتدا سرهنگ افشین آزادی رئیس سازمان هنرمندان استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم به همه‌ی هنرمندان و تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک شعبان که به ماه پیامبر اسلام معروف است، در خصوص اهمیت جهاد تبیین و تاکید رهبر معظم انقلاب بر تبیین حقایق انقلاب تاکید کرد.

عزیزی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه نیز در خصوص هنر نه برای هنر بلکه هنر برای تعالی انسان سخن گفت، همچنین در ادامه هر یک از اعضا نظرات خود را بیان داشتند.

در این اردوی یک روزه هنرمندان همچنین در مسابقه فرهنگی و هنری فی‌البداهه نویسی شعر که با موضوع ثبت این رویداد اردوی فرهنگی توسط مسئول سازمان مطرح شد، شرکت کردند و به ۲ نفر از هنرمندان با داوری اساتید جوایزی اهدا شد، و نیز برنامه‌های از جمله مشاعره و عکاسی از لحظه لحظه اردو نیز در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است، در این اردوی از سد زاگرس گیلانغرب به عنوان یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.