پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1608
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ |
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

برآورد خسارت‌های ناشی از سیل باید واقع‌بینانه باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برآورد خسارت‌های ناشی از سیل باید واقع‌بینانه باشد، گفت: باید برای مقاوم‌سازی در استان هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی صبح امروز در نشست مدیریت بحران استان کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه یکبار دیگر از این آزمون الهی سربلند بیرون آمده است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از تمام دستگاه‌ها و مدیریت ارشد استان در کنترل بحران قدردانی کرد و افزود: به برکت زحمات مدیران استان این رنج‌ها در استان به سازندگی تبدیل شود.
وی تصریح کرد: در زلزله سرپل‌ذهاب و در جریان سفر رهبر انقلاب به این مناطق ایشان تاکید کردند که فرصت زلزله باید برای استان تبدیل به فرصت شود.
این مسوول با بیان اینکه شرق استان دچار عقب افتادگی در زیرساخت‌ها است، عنوان کرد: در برآوردها واقع بین باشیم ولی باید برای مقاوم‌سازی هزینه کنیم، چرا که اگر این کار را نکنیم فردا خسارت‌ها چند برابر می‌شود.
محمدی عراقی خاطر نشان کرد: خسارات را واقع بینانه برآورد کنید اگر دولت هم مشکل داشته باشد حتماً رهبر انقلاب دستور پرداخت از صندوق توسعه ملی را خواند داد.
این مسوول با بیان اینکه هر حادثه سه مرحله اقدام از جمله پیشگیری، امدادرسانی و بازسازی دارد، تاکید کرد: آنچه می‌سازیم نباید دوباره تخریب شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید نظارت کرد که این اعتبارات درست و به جا هزینه شود و از خسارات بعدی جلوگیری کرد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.