پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15667
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ |
شهردار منطقه یک کرمانشاه:

مجهزترین مرکز آموزش آتش‌نشانی غرب در کرمانشاه ایجاد می‌شود

شهردار منطقه یک کرمانشاه گفت: دوازدهمین ایستگاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه و مجهزترین مرکز آموزش آتش نشانی غرب کشور در پارک شاهد ایجاد می‌شود.
مجهزترین مرکز آموزش آتش‌نشانی غرب در کرمانشاه ایجاد می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، عادل سلیمانی در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: بزرگترین ایستگاه و مجهزترین مرکز آموزش آتش نشانی غرب کشور در پارک شاهد راه‌اندازی می‌شود.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد این ایستگاه دومین ایستگاه آتش نشانی منطقه یک خواهد بود، گفت: موقعیت مناسب پارک شاهد این امکان را می‌دهد که درصورت وقوع هرگونه واقعه‌ای ، دسترسی مناسبی به حوزه مناطق یک، پنج و هفت را داشته باشیم.

این مسؤول ادامه داد: حجم ترافیک در منطقه یک به خصوص در محلات ٢٢ بهمن، همواره این نگرانی را برای عدم دسترسی مناسب به محل‌های موردنظر ایجاد می‌کرد که اکنون با ایجاد این ایستگاه، زمان دسترسی به دور‌ترین نقطه از منطقه یک، پنج و هفت کاهش پیدا می‌کند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدواریم ایستگاه دوازدهم آتش نشانی کرمانشاه در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.