پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15575
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار, گفتگوها, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ |
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه:

محله جعفرآباد کرمانشاه صاحب سالن رایگان تکواندو می‌شود

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: از ساخت و تهیه سالن رایگان تکواندو در محله جعفرآباد کرمانشاه خبر داد.
محله جعفرآباد کرمانشاه صاحب سالن رایگان تکواندو می‌شود

مهدی همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: مکان، لوازم ورزشی و مربی این باشگاه و حتی لباس این علاقمندان با مساعدت فدراسیون به‌طور رایگان در اختیار قرار داده خواهد شد و به زودی این سالن افتتاح می‌شود.

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه با بیان اینکه هیات کاراته طرحی را برای گسترش آموزش کرمانشاه و استعداد یابی در دستور کار قرار داده، افزود: برای شروع از محله کم برخوردار جعفرآباد آغاز خواهد شد و در این خصوص سالنی برای این منطقه در نظر گرفته شده، که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این مسؤول تاکید کرد: در حال حاضر نیاز است مدیر کل ورزش و جوانان سالن مورد نظر را تایید کند و تقاضامندیم این امر هر چه سریعتر آغاز شود و مَردم این منطقه که به‌طور حتمی می‌توان استعداد‌های بسیار خوبی را از بین آن‌ها انتخاب کرد، صاحب این سالن تکواندو رایگان باشند.

وی به حضور بیش از ۱۵ هزار و ۶۲۶ تکواندو کار بیمه شده که در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو ثبت نام کرده‌اند اشاره و عنوان کرد: اکنون ۱۰ درصد از جامع ورزشی استان متعلق به جامعه تکواندو استان است و تمام تلاشمان این است که این تعداد را افزایش دهیم.

همتی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان دارای هیات‌های فعال هستند، گفت: شهرستان‌های استان به جز ثلاث باباجانی و حتی بسیاری از شهر‌های کوچک دارای هیات های فعال و باشگاه های در حال فعالیت هستند و ۵۴ باشگاه در استان فعال است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.