پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15545
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ |
شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه:

عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی پل قره‌سو به انجام می‌رسد

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه از اجرای عملیات ترمیم و مقاوم سازی پل قره سو شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این عملیات بزودی به سرانجام می‌رسد.
عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی پل قره‌سو به انجام می‌رسد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سلیمانی گفت: پس از به سرقت دستک‌های زیر پل قره‌سو، پروژه ترمیم، مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو و پل چم‌بشیر به عنوان فوریت در دستور کار منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش همکاران، مسیر انحرافی پل چم‌بشیر به سرعت و در همان روز‌های ابتدایی اجرا و به انجام رسید.

سلیمانی با تاکید بر اینکه همزمان عملیات ترمیم، مقام سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو را نیز استارت زدیم، گفت: باتوجه به اینکه اِشل کاری پل قره‌سو بزرگ‌تر بود، کار بیشتر و زمان بیشتری را هم طلب می‌کرد، اما با تلاش‌های شبانه روزی، این عملیات نیز به روز‌های نهایی خود نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: همه مجموعه شهرداری منطقه یک، سعی خود را بر این گذاشته‌ایم که در کمترین زمان ممکن و تا نیمه نخست تیر ماه به انجام برسد.

این مسؤول بیان کرد: در نیمه اول امسال در گشت زنی‌های روتین روزانه منطقه یک مشخص شد تعدادی از دستک‌های زیر پل قره‌سو به سرقت رفته، لذا همان روز از سایر پل‌های سطح منطقه بازدید، و مشخص شد این مشکل برای پل چم‌بشیر نیز پیش آمده، که گزارش لازمه و مستندات را همان روز به نهاد‌های ذی‌ربط ارسال کردیم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.