پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15517
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ |
با دستور قضایی انجام شد

دومین سازه غیرمجاز منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه تخریب شد

شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه گفت: طبق دستور قضایی دومین ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه تخریب شد.
دومین سازه غیر مجاز در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه تخریب شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سجاد یزدانی اظهار داشت: در راستای برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه و جلوگیری از وقایع ناگوار، برای دومین بار در هفته جاری برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرداری منطقه پنج شهرداری کرمانشاه دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه افزود: تخریب سازه‌های غیرمجاز با دستور قضایی و با حضور اجرائیات منطقه و نیروی انتظامی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در این اقدام طبقه پنجم ساختمان در حال ساخت در شهرک شهرداری کرمانشاه، که مجوز و پروانه چهار طبقه و پیلوت را از شهرداری اخذ کرده بود با دستور قضایی تخریب شد.

این مسؤول ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه در راستای صیانت از حقوق و حفظ ایمنی شهروندان، با ملاحظه شرایط اقتصادی جامعه، بی اغماض با سوء‌استفاده گران برخورد خواهد کرد.

یزدانی خاطرنشان کرد: از آنجا که منطقه پنج جزو مناطقی است، که شهرک‌های حاشیه زیادی در آن قرار دارد زمینه را برای سوء استفاده برخی افراد سودجو فراهم کرده، که شهرداری منطقه پنح شناسایی و تشکیل پرونده و برخورد با متخلفان را جزء اولویت‌های کاری منطقه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر مشکلات ایمنی موجب آسیب به سیما و منظر شهری می‌شود، گفت: مجموعه شهرداری منطقه پنج در راستای برخورد با متخلفان کوتاهی نمیکند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.