پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 15462
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ |
در مسابقات بین‌المللی ژاپن:

کودکان کرمانشاهی در نمایشگاه نقاشی کاناگاوا درخشیدند

دو کودک کرمانشاهی در بیست و یکمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوای ژاپن موفق به دریافت جایزه شدند.
کودکان کرمانشاهی در نمایشگاه نقاشی کاناگاوا درخشیدند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، بیست‌ و یکمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۱ با موضوع «آزاد» برگزار شد.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه از هشت هزارو ۶۲ اثر رسیده از ۵۶ کشور جهان ۱۴ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده شدند.

زهرا جمشیدی ۱۴ ساله از مرکز شماره هشت کانون پرورش فکری کرمانشاه تنها شرکت کننده کشورمان بود که موفق شد جایزه رئیس بنیاد ژاپن را به خود اختصاص دهد و ایلیا چراغی ۱۱ ساله از مرکز شماره پنج کانون استان کرمانشاه نیز جایزه کاناگاوا را دریافت کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۸۵ اثر در بیست‌ویکمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا حضور داشته و به غیر از دو نوجوان کرمانشاهی ۱۲ اثر دیگر استان‌های کشور در این مسابقات پذیرفته شده است.

گفتنی است، بیست‌ویکمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۱ با موضوع «آزاد» برگزار شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.