پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 15442
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, ایران, پاورقی, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ |
طی اطلاعیه‌ای مطرح شد

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی به صورت حضوری در سراسر استان خبر داد.
راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عنوان مسیرهای راهپیمایی از برگزاری راهپیمایی به صورت حضوری در سراسر استان خبر داد.

براساس این گزارش، در این اطلاعیه از مَردم انقلابی استان دعوت شده، تا همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور، انقلابی، آگاهانه در صفوفی متحد و یکپارچه، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با سر دادن شعاری انقلابی اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم با دعوت از اقشار مختلف مَردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روزقدس، اعلام کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در همه شهر‌ها و دهستان‌های بزرگ استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سروری گفت: این مراسم در شهر کرمانشاه راس ساعات ۱۱ از مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی آغاز و به سمت مسجد جامع ادامه خواهد یافت.

این مسؤول با اشاره به اهمیت حضور پرشور در راهیپمایی روز جهانی قدس، گفت: حالا که در دو سال گذشته به واسطه شرایط کرونایی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشده، ضرورت دارد با حضور پررنگ در راهپیمایی امسال بار دیگر فریاد دفاع از مظلومان و آزادی قدس شریف سر دهیم.

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخرماه مبارک رمضان از تدابیر امام(ره) است، تصریح کرد: دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کنیم.

سروری با اشاره به اهمیت فضا سازی محیطی در آستانه روز جهانی قدس، گفت: باید فضای شهر را متناسب با این روز تغییر دهیم، لذا از اصناف، بانک‌ها، مدارس و دیگر نهاد‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، انتظار می‌رود از هم‌اکنون برای فضاسازی محیط پیرامون خود اقدام کنند.

این مسؤول درخواست‌هایی هم برای برگزاری بهتر مراسم روز جهانی قدس مثل توزیع اقلام فرهنگی، استقرار تانکر آب برای وضو گرفتن و… داشت، که قرار شد با همکاری نهاد‌های ذی‌ربط تمامی این نیاز‌ها برطرف شوند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.