پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15358
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ |
شهردار کرمانشاه مطرح کرد

بافت شهری کرمانشاه و عدم ظرفیت ساخت و ساز جدید

شهردار کرمانشاه ادامه ساخت و ساز در شهر را مشکل دانست و گفت: بافت شهر دیگر ظرفیت بلند مرتبه سازی را ندارد.
بافت شهری کرمانشاه و عدم ظرفیت ساخت و ساز جدید

‍ به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، نادر نوروزی به عقد قرارداد با مشاور برای اصلاح طرح تفصیلی شهر کرمانشاه اشاره و بیان کرد: این موضوع درحال کار است که مرحله به مرحله اجرا می‌شود.

شهردار کرمانشاه ایجاد شهرک‌های حاشیه‌ای را به دلیل عدم ظرفیت بافت شهری دانست و گفت: باید سه زون جدید تشکیل داد که مورد اول آن بلند مرتبه سازی است.

این مسؤول با تاکید بر تشکیل زون جدید تجاری اداری برای اشتغال و با معماری مدرن، خواستار ورود به این موضوع شد و افزود: زون سوم مختص باغ شهر است و باغ‌هایی کنونی حاشیه شهر دارای تخلفات بسیار است، که باید زون جدیدی برای این امر در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری با بخش ساخت و ساز باید تعامل و ارتباط خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: تقاضاهای بالا در کرمانشاه وجود دارد، که این امر سبب شده تخلفات شکل بگیرد، لذا شورای اسلامی شهر کرمانشاه جرائم تخلفات را افزایش داده است تا تخلفات پایین بیاید.

این مسؤول با بیان اینکه در برخی از مناطق باید پروانه درست ارائه شود، خاطرنشان کرد: این امر ضمن کاهش تخلفات، از تضرر طرفین نیز جلوگیری می‌کند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عملاً ساختمان‌های کرمانشاه با تخلفات همراه است، گفت: اگرچه جرایم سنگین برای این تخلفات لازم است، اما باید قوانین را هم اصلاح کنیم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.