پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 15267
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ |
طی اطلاعیه‌ای مطرح شد

فراخوان تولیدات عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

فراخوان شرکت در بخش تولیدات عفاف و حجاب 29 نمایشگاه بین‌المللی قران کریم اطلاع رسانی شد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فعالان وعلاقه‌مندان این حوزه خبر داد.

براساس این گزارش، بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۸ فرودین تا ۹ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

فعالان حوزه عفاف و حجاب می‌توانند در بخش‌های تولید وعرضه انواع چادر‌های کاربردی، تولیدکنندگان ملزومات پوشش عبادی چادر نماز و تولید کنندگان انواع شال روسری و دستار، پارچه فروشان چادر، انواع متعلقات و محصولات حجاب ساق دست، هدبند، یقه گیر، تولیدکنندگان مانتو اجتماع بزرگسال و نوجوان و… شرکت داشته باشند.

تولیدکنندگان لباس آقایان و عبا، تولیدکنندگان لباس سلامت محور، مجموعه‌ها و موسسات فعال در حوزه حجاب و عفاف، مراکز نوآوری و دانش بنیان با رویکرد پرورش ایده‌های موفق در این حوزه نیز می‌توانند در این دوره از نمایشگاه شرکت کنند.

علاقمندان به حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی، از امروز (چهار شنبه) به مدت یک هفته به کارگروه مدولباس کشور واقع در تهران خیابان حافظ، چهارراه کالج، کوچه هلال احمر، پلاک ۶ مراجعه و ثبت نام کنند، معرفی شدگان از طرف انجمن‌ها و مجامع تخصصی در اولویت پذیرش قرار دارند.

گفتنی است، این ثبت نام حقی را از نظر تخصیص غرفه برای فعالان حوزه عفاف وحجاب ایجاد نمی‌کند و صرفا اعلام آمادگی آنان برای حضور در نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.