پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15157
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ |
مدير امور سينمايی حوزه هنری کرمانشاه:

اکران نوروزی سینماهای کرمانشاه از اسفند آغاز می‌شود

مدير امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از اکران نوروزی سینماهای استان از اسفند امسال با نمایش موقعيت مهدی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محمد جواد کنجوری از اکران نوروزی سینماهای استان از اسفند امسال با نمایش موقعیت مهدی در کرمانشاه خبر داد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «موقعیت مهدی » در اکران نوروزی سال جاری قرار گرفته، گفت: این فیلم در سینماهای آزادی و بیستون کرمانشاه اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: این فیلم که بهترین فیلم جشنواره فجر ۱۴۰۰ است به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد از ۱۸ اسفند روی پرده نمایش خواهد رفت.

این مسؤول با تاکید بر اینکه «موقعیت مهدی» اولین ساخته حجازی فر در چهلمین جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شد، گفت: این فیلم توانست در ۱۴ رشته کاندید و پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم این دوره از جشنواره را دریافت کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با یادآوری اینکه موقعیت مهدی با پرداختی متفاوت به بخش‌های مختلفی از زندگی شهید باکری می‌پردازد، خاطرنشان کرد: فیلم مذکور محصول سیما فیلم و بنیاد روایت فتح بوده و پخش آن بر عهده مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

کنجوری با اشاره به اینکه امکان اکران سیار فیلم موقعیت مهدی در شهرستان‌ها و مراکز فاقد سینما در استان کرمانشاه نیز فراهم است، عنوان کرد: علاقمندان و سازمان‌ها می‌توانند در این زمینه با دفتر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه مکاتبه کنند.

این مسؤول گفت: هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی، بازیگران فیلم موقعیت مهدی هستند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه اظهار داشت: در تلاش هستیم مراسم اکران مَردمی فیلم موقعیت مهدی با حضور بازیگران و عوامل اجرایی آن تا پیش از نوروز ۱۴۰۱ در کرمانشاه برگزار شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.