پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15146
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۴۵ |
مدير صندوق بيمه کشاورزان کرمانشاه:

کارگران و استادکاران بیمه می‌شوند

مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاييان و عشاير استان کرمانشاه گفت : در این طرح۷۰ درصد حق بيمه را دولت و ۳۰ درصد را کارگران فصلی ساختمانی و استادکاران پرداخت می‌کنند.
کارگران و استادکاران بیمه می‌شوند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، طبق گفته محسن رشیدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان، با امضا تفاهم نامه بین اتحادیه تعاونی‌های تامین نیازهای صنفی با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، ازاین پس کارگران فصلی و ساختمانی و استادکاران هم بیمه خواهد شد.

کارگران فصلی و ساختمانی و استادکارانی که پوشش بیمه‌ای ‌ای ندارند از این پس می‌توانند با مراجعه به کارگزاریهای استان خود را بیمه کنند و از مزایای مستمری در بخش‌های سه‌گانه از کار افتادگی بازماندگان و مستمری بازنشستگان بهره‌مند شوند.

بنابراین ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را کارگران فصلی ساختمانی و استادکاران پرداخت می‌کنند، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در ۱۱ ماه گذشته با جذب حدود ۱۱ هزار خانوار جدید به جایگاه سوم کشور صعود کردند، این در حالی است که در سال ۹۹ ده هزار و ۲۵۰ بیمه شده به این صندوق پیوسته‌اند.

گفتنی است، عیدی امسال سه هزار بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با ۲۵ درصد افزایش از ابتدای اسفند به حساب بیمه شدگان واریز شده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.