پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14835
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ |
والده محترم شهید مهدی نوروزی:

شهید سلیمانی جای میز ریاست به فکر جهاد بود

مادر گرامی شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه گفت: حاج قاسم سلیمانی اصلا پشت میز ریاست دیده نمی‌شدند و به فکر جهاد و دفاع از کشور بودند.
شهید سلیمانی جای میز ریاست به فکر جهاد بود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، والده محترم شهید نوروزی در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که به همت دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، با تبریک این ایام و دهه فجر، اظهار داشت: آرمان شهدای انقلاب باید حفظ شود و هرچه که ما داریم از خدا است همچنان که پشتیبان امام خدا و تقوی ایشان بود، چراکه به سیدالشهدا(ع) اقتدا کرده بودند و اهل صداقت و یقین بودند.

مادر گرامی شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه گفت: برای انقلاب همگی پیش خدا مسئول هستیم، ما زمان پهلوی سختیهای بسیاری را متحمل شدیم و انقلاب سبب عنوان و آبادانی شهر و روستاهای ما شده و نباید به راحتی از حق شهدا و انتظار آنان بگذریم.

والده شهید مهدی نوروزی بیان کرد: امروزه برخی مسؤولان از میز و ریاست خود برای دنیا نمی گذرند، اما هستند عده‌ای نیز که به فکر رفع مشکلات و دغدغه مَردم هستند.

بانو نوروزی افزود: وضع اقتصادی قشر ضعیف جامعه را دچار مشکل کرده چرا باید حتی خرید یک چادر برای بانوان آنقدر هزینه ببرد، از سوی دیگر برخی زندگی ها پر از زرق و برق و تجمل گرایی شده است.

این مادر اولین شهید والامقام مدافع حرم استان کرمانشاه یادآور شد: کسانی که می‌خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید اهل حق شناسی و خدا شناسی باشند، چرا که شهدا خدا را دیدند و رفتند.

والده این شهید معزز عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار بصیرت داشتند حتی در یک مراسمی از بنده درخواست داشتند، که برای شهادت ایشان دعا کنم و من به ایشان گفتم شما هنوز باید به فکر پیش بُرد نظام باشید، امروز اما ما باید مراقب جایگاه شهدا باشیم تا عاقبت بخیر باشیم حاج قاسم اصلا پشت میز ریاست دیده نمی‌شدند و به فکر جهاد و دفاع از کشور بودند و تلاش می‌کردند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.