پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 14479
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ |
ماینده مَردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

دولت وقت باید وضعیت استانداری کرمانشاه را مشخص کند

نماینده مَردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت وقت باید وضعیت استانداری کرمانشاه را مشخص کند.
دولت وقت باید وضعیت استانداری کرمانشاه را مشخص کند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی در سفر به شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در دیدار با اقشار مختلف مَردم، اظهار کرد: امروز توفیق زیارت مَردم و مسؤولان این مناطق حاصل شد که خداوند را سپاس گذار هستیم.

نماینده مَردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: سرپل ذهاب بعد از زلزله آبادتر شده و مَردم با نشاط در حال زندگی هستند، اما مشکلاتی همچون بازپرداخت تسهیلات دریافتی زلزله همچنان وجود دارد که باید توسط مسؤولان پیگیری و مرتفع شود.

وی تصریح کرد: استاندار کرمانشاه در زمان بازسازی منطقه تلاش کرد که آلام و دردهای مَردم را کاهش دهد و در ادامه مسیر نیز استاندار و سایر مسؤولان باید در کنار مَردم باشند.

محمدی عراقی با اشاره به عمده مشکلات استان کرمانشاه، بیان کرد: مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال و بیکاری جوانان از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه است.

این مسؤول خاطر نشان کرد: تعیین و تثبیت استاندار و تعیین تکلیف استان کرمانشاه با وجود پیگیری‌های بسیار، اما همچنان به تأخیر افتاده که از مَردم عذرخواهی کردیم و امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر با انتخاب و تثبیت استاندار، وضعیت استان کرمانشاه را تعیین تکلیف کند.

نماینده مَردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان همدل و همگام برای رفع مشکلات تلاش کنند که دولت هم حمایت کند و باقیمانده هم برطرف شود.

این مسؤول با اشاره به ساخت حرم حضرت احمد بن اسحاق (ره)، گفت: حضرت احمد بن اسحاق (ره) همواره مایه رحمت و وحدت و انسجام همه اقوام و مذاهب بوده است

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.