پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14332
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۶ |
مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه:

طرح نظارت ویژه بر نانوایی‌های کرمانشاه اجرا می‌شود

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه از اجرای طرح نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌ها خبر داد و گفت: نانوایی‌ها به صورت روزانه بازدید می‌شوند.
طرح نظارت ویژه بر نانوایی‌های کرمانشاه اجرا می‌شود

بهمن خدادادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از اجرای طرح نظارت ویژه بر نانوایی‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: طرح فوق با محوریت فرمانداری و با مشارکت اداره بهداشت، معاونت غذا و دارو، غله و خدمات بازرگانی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و بازرسی اصناف انجام خواهد شد.

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه با یادآوری اینکه ۱۵ هزار واحد صنفی تحت نظارت بهداشت است، که یک سوم این واحد‌ها جز مشاغل حساس به حساب می‌آیند، متذکر شد: نانوایی‌ها نیز جز این گروه هستند که باید نظارت ویژه بر فعالیت آن‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کیفیت نان و آرد، ساعت کار، تعطیلی‌ها و میزان سبوس گیری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ادامه داد: در این بازدید‌ها مشخص شده که بعضی از نانوایی‌ها از آرد‌هایی استفاده می‌کنند که سبوس گندم را بیشتر از میزان استاندارد جدا می‌کنند در صورتیکه به طور استاندارد باید ۳ تا ۵ درصد سبوس گیری انجام شود.

این مسؤول فعالیت هزار و ۶ نانوایی در شهر کرمانشاه خبرداد و خاطرنشان کرد: نان سنگک، تافتون، لواش، نان فانتزی و بربری انواع نان‌های پخت شده در کرمانشاه است که تحت نظارت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.