پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14301
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ |
معاون‌ صنایع دستی کرمانشاه خبر داد

افتتاح بازارچه‌های جدید صنایع دستی در کرمانشاه

معاون‌ صنایع دستی استان کرمانشاه از افتتاح ۶ بازارچه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه خبر داد.
افتتاح بازارچه‌های جدید صنایع دستی در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، حسین ویسی در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: طی نشست‌های برگزار شده در فرمانداری کرمانشاه پیشنهاد شد برای  این ۶ بازارچه دائمی  ۵ تا ۱۰ غرفه تعریف شود.

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان این بازارچه‌ها در پارک‌ها و محل‌های پرتردد که در معرض دید عموم قرار دارند راه اندازی می‌شود تا محصولات آن‌ها قابلیت ارائه به توریست‌ها را داشته باشد، افزود: با همکاری شهرداری این بازارچه‌ها با فضاسازی و معماری مناسب دارای نمایی زیبا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه دارای ۵ بازارچه دائمی است گفت: نخستین بازارچه با ۱۵ غرفه در دالاهو ایجاد شده و یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه بوده، همچنین تعداد غرفه‌های آن به ۴۰ مورد افزایش یافته است.

این مسؤول با بیان اینکه در روانسر، صحنه و اسلام آبادغرب نیز بازارچه‌های دائمی راه اندازی شده، گفت: جانمایی این بازارچه‌ها مناسب نبوده و تلاش می‌شود تا مکان مناسبی به آن‌ها اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.