پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 14009
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ |
پس از حواشی پی‌درپی:

تکلیف کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر کرمانشاه روشن شد

تکلیف کمیسیون‌های مهم شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسه رسمی شورای شهر با حضور فرماندار کرمانشاه مشخص شد.
تکلیف کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر کرمانشاه روشن شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، پس از ناکامی متوالی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در تشکیل جلسات این شورا، نهایتا به دعوت فرماندار کرمانشاه نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور همه اعضا برگزار شد.

فضل الله رنجبر در این نشست با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از تشکیل نشدن جلسات متوالی شورای شهر و بر زمین ماندن کارهای شهرداری و شهروندان برای طرح در شورای شهر، تصمیم بر آن شد با دعوت فرماندار جلسه فوق العاده شورای شهر برگزار شود.

فرماندار کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت تعیین و تکلیف کمیسیون‌های مهم و کاربردی شورای شهر، دستور جلسه امروز مشخص شدن وضعیت کمیسیون‌ها بود که با موفقیت تکلیف کمیسیون‌ها مشخص شد.

این مسؤول که میزبان نشست شورای اسلامی شهر بود، تصریح کرد: در این نشست پس از بحث و بررسی فراوان آقایان سالار احمد زاده و کامران ملکی به ترتیب با ۱۰ و یازده رأی اعضا به عنوان ۲ نماینده شورای شهر کرمانشاه در شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در همین جلسه آقایان سید حجت‌اله موسوی‌اجاق، کامران ملکی، احسان حیدریان، سالار احمدزاده و پوریا فخری به عنوان اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری، آقایان کامبیز غلامی و سیدپیمان موسوی به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۷۷، آقای کامبیز غلامی به عنوان ریاست کمیسیون حقوقی، آقای پوریا فخری به عنوان ریاست کمیسیون عمرانی و آقای احسان حیدریان به عنوان ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی انتخاب شدند.

رنجبر با اشاره به اهمیت بحث انتخاب شهردار کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در جلسه مذکور در زمینه انتخاب شهردار هم بحث شد و بر اساس پیشنهاد برخی اعضا مقرر شد از شنبه تا پنجشنبه هفته آینده جلسات فوق العاده شورا هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار شده و در این جلسات گزینه‌های شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار کرمانشاه در خصوص غیبت برخی از اعضا در جلسات گذشته شورا، گفت: با توجه به ثبت مرخصی این اعضا و برگزاری جلسه امروز نیازی به بررسی مرخصی این اعضا نیست.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.