پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 13936
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ |
با هدف ترویج کتابخوانی رضوی:

نشست تحلیل و بررسی کتاب‌های جشنواره رضوی برگزار شد

نشست ویژه تحلیل و بررسی کتاب‌های جشنواره رضوی در کرمانشاه با حضور چهره‌های فرهنگی و مذهبی استان برگزار شد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، نشست مجازی تحلیل و بررسی کتاب «پرسش ها و پاسخ‌های دانشجویی مهدویت» با حضور چهره‌های فرهنگی و مذهبی استان کرمانشاه حجت الاسلام محمدحسین اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین و حجت الاسلام سید روح الله موسوی زمانی امام جمعه اسلام آباد غرب و کارشناسان امور کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در نشست تحلیل و بررسی کتاب «پرسش ها و پاسخ‌های دانشجویی مهدویت» اظهار داشت: کتاب «پرسش ها و پاسخ‌های دانشجویی مهدویت» کتابی جامع و کامل برای مطالعه است و اولین موضوع که قابل بیان است ضرورت پرداختن به مهدویت است و ما باید این موضوع را در اولویت یادگیری قرار دهیم.

این مسؤول گفت: آیات زیبایی در قرآن کریم داریم که به وجود مقدس امام زمان (عج) اشاره دارد و خداوند وعده داده در زمان ظهور زمین در اختیار صالحان قرار می‌گیرد.

امام جمعه هرسین تصریح کرد: یکی از برکات قیام امام عصر (عج) این است که در آن زمان علم بسیار پیشرفت می‌کند و این منطق و علم است که همه را متحول می‌کند و دل‌ها روشن می‌شود و اختلاف مذاهب از بین می‌رود.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: رحیم کارگر نویسنده بسیار خوبی در کتب دینی است و آثار بسیاری در حوزه مهدویت دارد.

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: کتاب «پرسش ها و پاسخ‌های دانشجویی مهدویت» کتابی مفید و ارزشمند است و آثار زیادی در خصوص مهدویت داریم و موضوع مهدویت بسیار گسترده است و می‌توانیم نه تنها در آموزه‌های دینی و مذهبی بلکه در تمام زمینه‌ها از این آثار ارزشمند بهره بگیریم.

انتهای پیام/ت
مهر

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.