پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 1384
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ |
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

بسیج همه قوا و تجهیزات جهاد کشاورزی در مقابله با سیل در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از بسیج همه قوا و تجهیزات جهاد کشاورزی استان در راستای مقابله با وقوع احتمالی سیل در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، نوربخش حاتمی در جلسه مدیریت بحران این سازمان که امروز با حضور معاونان، ادارات کل تابعه و مدیران مرتبط در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور مقابله با خسارت سیل، تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان در آماده باش کامل هستند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تمام مدیران ستادی سازمان و ادارات تابعه با بسیج کلیه نیروهای ستاد و با امکانات موجود از امروز تا خروج سامانه بارشی ضمن هماهنگی با ستاد مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی و بررسی آخرین وضعیت خسارت های احتمالی در شهرستان ها، هماهنگی لازم را جهت استفاده مناسب و به موقع از امکانات انجام می دهند.
این مسوول تصریح کرد: پرسنل روابط عمومی به صورت شبانه روزی ضمن ارتباط با صداوسیما و خبرنگاران، موظف هستند که آخرین اطلاعیه ها و اقدامات ستاد مدیریت بحران را به اطلاع مردم شریف استان برسانند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، همه نانوایی ها در روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه مشغول کار خواهند بود.
حاتمی عنوان کرد: طی چند روز اخیر تعداد زیادی از کانال های آبیاری و انهار شهرستان ها با استفاده از ماشین آلات سنگین پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان لایروبی شده اند.
این مسوول افزود: آمادگی لازم به منظور دفن بهداشتی دام های تلف شده مهیا شده و به تمام دامداران و عشایر از طریق بلندگوهای سیار و ملاقات چهره به چهره در خصوص خطرات احتمالی سیل اطلاع رسانی شده است.
گفتنی است به عشایر مستقر در مناطق سیل خیز به صورت حضوری هشدار لازم داده شده و شماره تلفن های ۱۳۱ و ۱۵۱۲ به صورت شبانه روزی جهت اعلام هرگونه مشکل در مباحث کشاورزی و دامپروری آماده خدمات رسانی به کشاورزان و عشایر است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.