پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 13836
  پرینتخانه » اخبار جدید, استان ها, سایر اخبار, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ |
فرماندار پاوه:

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه برکنار شد

فرماندار پاوه با اشاره به حواشی ایجاد شده در بازی فوتبال دو تیم نوجوانان پاوه و گیلان‌غرب از برکناری رئیس اداره ورزش این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه برکنار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، جلیل بالایی گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه به دلیل عدم توجه به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های شرایط قرمز کرونایی برکنار شده است.

فرماندار پاوه از دستور استاندار کرمانشاه برای پیگیری جدی این موضوع و برخورد با خاطیان و مسببان حواشی این بازی و عدم توجه به دستورالعمل ستاد کرونا خبر داد.

وی گفت: این عزل به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضا‌های ورزشی، نداشتن مجوز و برگزاری مسابقات فوتبال بوده که متاسفانه سبب درگیری بازیکنان و هواداران دو تیم بعد از بازی و زخمی شدن چند نفر شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به دلیل عدم هماهنگی و نبود مجوز برگزاری؛ نیرو‌های امداد، نجات، درمان، فوریتها و انتظامی نیز در محل حضور نداشتند که در نهایت سبب عدم توانایی در مدیریت و برقراری امنیت مسابقه بوده است.

گفتنی است، این مسابقه عصر روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در زمین فوتبال نوریاب پاوه برگزار شده که دوم مهرماه درپی انتشار ویدیو درگیری و حواشی آن رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه برکنار شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.