پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13650
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ |
با ابلاغ مدیرکل ارشاد کرمانشاه:

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد

سعید نوروزی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد.
دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سعید نوروزی هنرمند توانمند کرمانشاهی از توابع اسلام آبادغرب با ابلاغ حکم بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد.

متن حکم انتصاب:

جناب آقای سعید نوروزی

با سلام و احترام در اجرای بند ۲ ماده ۳  فصل دوم آیین نامه اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد و بنا به پیشنهاد شورای سیاست گذاری، جناب عالی را به عنوان دبیر اجرایی جشنواره مذکور در سال ۱۴۰۰ منصوب می نمایم. امید است با بهره گیری از تجارب ارزنده خویش، همیاری و مشاورت و استفاده از نیروهای توانمند در برگزاری باشکوه این جشنواره موفق و موید باشید. توفیق و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد

براساس این گزارش، سعید نوروزی طراح، کارگردان، بازیگر، نویسنده، تهیه کننده، مدرس، پژوهشگر، داور و مدیر هنری و دارای کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و از چهره های شناخته شده نمایش کشور است.

این هنرمند، متولد ۲۲ آبان سال ۶۰ از شهر حُمیل، شهرستان اسلام آبادغرب، استان کرمانشاه است و فعالیت هنری خود را  از سال ۷۳ با حضور در نمایش‎های دانش‎آموزی و سپس دانشجویی آغاز کرد.

نوروزی کارشناس مسؤول واحد‎ هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه، مؤسس و مدیر مسئول گروه تئاتر کلهر کرمانشاه ، مؤسس، مدیر مسئول و مدرس آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی کلهر، مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، عضو سابق شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان کرمانشاه از سال ۹۱ تا ۹۸ را در کارنامه خود دارد.

از دیگر سوابق هنری سعید نوروزی می توان به طراحی، کارگردانی و تهیه کننده‎ی ۴۳ نمایش، بازی در ۴۴ نمایش، نگارش ۱۰ نمایشنامه، بازی در سه فیلم کوتاه، چهار فیلم بلند، یک مینی سریال و یک تله تئاتر ، ۱۲ سال سابقه‎ی تدریس تئاتر در ادارت، سازمان‎ها و شهرستان‎های استان کرمانشاه، انجام پژوهش های [پرونده‎ی تئاتر استان کرمانشاه] و [دفاع مقدس و تئاتر در کرمانشاه] و عضو هیأت داوران ۱۰ جشنواری استانی، منطقه ای و ملی تئاتر اشاره کرد.

حضور در چندین جشنواره‎ی مختلف تئاتر و فیلم [بین‎المللی، ملی، منطقه‎ای و استانی] و  کسب ۳۷ رتبه، ۵۲ تقدیر و برنده‎ی جوایز گوناگون در عرصه هنرهای نمایشی از سوابق دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.