پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13616
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۱۲ |
فرمانده قرارگاه نجف اشرف خبر داد

افتتاح بزرگترین مرکز درمانی سیار سپاه در کرمانشاه

بزرگترین مرکز درمانی سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تختخوابی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه افتتاح می‌شود.
افتتاح بزرگترین مرکز درمانی سیار سپاه در کرمانشاه

سردار محمدنظر عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، از آئین بهره‌برداری و پذیرش مبتلایان کرونایی در بزرگترین مرکز درمانی سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تختخوابی دفاع زیست محیطی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه خبر داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف تصریح کرد: با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در استان، این مرکز درمانی با درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان در محل مرکز بهداری غرب افتتاح و از فردا آماده خدمت‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه  بزرگترین مرکز درمانی سیار کشور ویژه مبتلایان کرونایی به همت نیروی زمینی سپاه کرمانشاه در حال آماده‌سازی است، گفت هرچند خدمات‌دهی در این مرکز درمانی از امروز آغاز شده اما به صورت رسمی فردا افتتاح خواهد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مرکز درمانی سیار دارای ۱۲۸ تخت برای مبتلایان کرونا و بستری موقت است که برای دریافت رمدسیویر به این مرکز ارجاع داده می‌شود.

سردار عظیمی با بیان اینکه این مرکز با امکانات و تجهیزات مدرن، طراحی و آماده شده و با وجود دستگاه‌های اکسیژن ساز و بخش‌های مختلف وارد خدمت به مبتلایان کرونایی شده است، گفت: به طور رسمی از فردا مبتلایان بستری موقت را در راستای تزریق رمدسیویر پذیرش می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف ادامه داد: آیین افتتاح این مرکز درمانی با حضور جمعی از مسئولین استانی فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: مرکز درمانی فوق در دو بخش مرکز تخصصی سیار برای بستری افراد کرونایی و درمانگاه تخصصی برای تعجیلی و سرپایی آماده سازی شده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ت/آ

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.